Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuapuapau, pysäköintisakon riitauttaminen

Vierailija
05.03.2023 |

Sain aiheettoman pysäköintirikesakon. Miten riitautan tuon? Kaupunki yrittää selvästi olla käsittelemättä tuota ennen maksun eräpäivää, jotta tulisi myöhästymismaksu. Miten teen, että virallisesti olen riitauttanut asian ja ei tarvitse välittää tuosta eräpäivästä. Syytös on oikeasti virheellinen ja olen valmis taistelemaan oikeuden puolesta. En koskaan ole saanut mitään sakkoa tai tuomiota ja rikosrekisterini on puhdas. Nyt poliisiautot hidastavat autoni kohdalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä tavalla aiheettoman? Pysäköintivirhemaksu ei ole sakko, vaan rikemaksu.

Se ei vaikuta yhtään mihinkään rikosrekisteriin, ole huoleti.

Vierailija
2/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autoni aikanaan hyytyi keskelle risteystä. Parin koiranulkoiluttajan avustuksella saatiin auto työnnettyä sivuun, johon se sitten jäi hinausta odottamaan. 

Ennen kuin hinuri saapui, oli pysäköinninvalvonta antanut pysäköintivirhemaksun. Soitin pysäköinninvalvontaan, josta sanoivat, että se pitää maksaa, mutta jos valitukseni katsotaan aiheelliseksi, maksu palautetaan.

Ja toden totta, sain rahani takaisin. Tämä siis Vantaalla 90-luvun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut kahdesta pysäköintisakosta ja kumpikin mitätöitiin. Toinen Hämeenlinnassa ja toinen Riihimäellä. En enää muista, jouduinko ensin maksamaan ne vai tuliko päätös anoissa.

Vierailija
4/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehditä käsittelemään ennen eräpäivää, vaan menee pitkälle yli ennen päätöstä. Maksu tulee maksaa ja jos valitus menee läpi, niin se palautetaan.

Vierailija
5/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis on, että mikä lomake ja mistä minun nyt täytyy täyttää, että olisin riitauttanut asian virallisesti.

Kyseessä on tilanne, missä olin parkkeerannut liian lähelle suojatietä, mutta suojatiemerkkiä ei ollut ja maaliviivat ovat lumen alla. 

Ap

Vierailija
6/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi