Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestät vasemmistoa?

Vierailija
03.03.2023 |

Myönnettäköön se, että arvot heillä ovat erittäin hyvät ja inhimilliset. Välittävät aidosti suomalaisista avun tarpeisista ja kantavat huolta puutteellisista, niinkuin hyveellisen ihmisen kuuluukin. Myös heidän nokkamiehensä Li Andersson on erittäin fiksu ja valveutunut joka asiassa sekä omaa loistavan kommunikointi kyvyn. Niin, miksipäs ei?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismin arvot ovat pohjimmiltaan kovat. Ja kun vasemmisto pääsee valtaan, seuraa velkaspiraali.

Vierailija
2/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankalla on vielä paremmat arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solidaarisuudesta. En itse ole köyhä, mutta haluan, että muillakin olisi asiat hyvin kuin mulla. Reilumpi huominen - kaikille, ei harvoille!

Vierailija
4/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li ja oppivelvollisuusikä? Se ei taida olla kohdillaan. Katsokaa joku muu vasemmistolainen sitten.

Vierailija
5/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Arvot ovat Neukkulasta.

Vierailija
6/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää Vasemmistoliittoa, koska he vastustivat Nato-jäsenyyttä. Olen joskus aiemmin äänestänyt, koska heidän ymmärryksensä yhteiskunnallisten ongelmien juurisyistä on yleensä parempi kuin oikeistopuolueilla.

Vierailija
7/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vasenkätinen.

Vierailija
8/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha jeesustelujengi. Kyllä aina ollaan olevinaan heikomman asialla. Silti päästetään esimerkiksi koululaitos valumaan vessanpöntöstä alas, pilataan opettajien auktoriteetit ja halaillaan kaikkia käytöshäiriöisiä kaikissa ikäryhmissä, koska ovathan he nyt kovia kokeneet. Aivan turhaa, aikaansaamatonta ja passiivisuuteen kannustavaa kuraa.

Vierailija
9/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus on Saatanasta.

Vasemmistolaisuus on Saatanan työkalu maanpäällä.

Entä jos saatana onkin se hyvä tyyppi? Nämä on niitä moderneja ristiretkeläisiä milloin minkäkin trendaavaa asiaa ajamassa

Vierailija
10/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ketään, enkä mitään.

Vierailija
11/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Silloin päätyy äänestämään populisteja.

Vierailija
12/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että Suomi on tasavalta.

Vierailija
13/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä kun maailma palaa.

Vierailija
14/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen älykäs.

Vierailija
15/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä olet sellaisen tiedon saanut, että minä äänestän vasemmistoa? Kiistän tämän heti jyrkästi, koska meillä Suomessa on vaalisalaisuus. En ole koskaan äänestänyt vasemmistoa, sen verran voin vain sinulle raottaa vaalisalaisuutta.

Vierailija
16/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus on Saatanasta.

Vasemmistolaisuus on Saatanan työkalu maanpäällä.

Uhri-identiteetti, sankarikompleksi ja seuraamusetiikka = katastrofi

"Mutta sinä olet hyvä ihminen." Eivätkö he ole kuulleet, että Saatana nauraa hyville aikeille?

Vierailija
17/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solidaarisuudesta. En itse ole köyhä, mutta haluan, että muillakin olisi asiat hyvin kuin mulla. Reilumpi huominen - kaikille, ei harvoille!

Oikeasti tuo menee niin, että vasemmistolaisen politiikan jäljiltä lähes kaikilla on tasaisen surkeaa.

Juuri kympin uutisissa oli kysely, jonka mukaan vasemmalla puolella ei pidetä kovin tärkeänä julkisen velan vähentämistä. Vastahan tässä on otettu velkaa 40 miljardia viimeiseen neljään vuoteen, että sikäli kai loogista. Mutta äärettömän hullua.

Vierailija
18/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kommunismiin. Neuvostoliitto ansaitsee uuden mahdollisuuden.

Vierailija
19/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa pakottaa töihin. Kaikille sama kansalaispalkka

Vierailija
20/142 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mahtaa johtua, että yleensä koulutetut ja viisaat ihmiset ovat vasemmistolaisia? Esimerkiksi historioitsijat ja yhteiskuntatieteilijät. Teemu Keskisarja teki poikkeuksen, mutta hän onkin yrittäjä ja eteläpohjalainen ei varmaan muutenkaan voi vasemmistoa äänestää,