Ihan sellaista kyselisin, että
Mitä erinäiset tahot ajattelevat asiakkaista, jos nämä joutuvat perumaan käynnin kaksi kertaa peräkkäin?
Kommentit (13)
Miksi minun pitäisi heitä vielä ajatella? Olen myynyt peruutetuista ajoista tehdyt laskut perintätoimistolle ja poistanut heidät asiakasluettelostani. Eiköhän asia ole minun osaltani aivan selvä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin liittyy
Ei pidä paikkaansa. Se riippuu siitä mistä se roikkuu, riippumatta siitä mihin se liittyy, vai liittykö se mihinkään.
Jos hyvissä ajoin, niin ei ongelmaa. Jos peruutus tulee esim. edellisenä päivänä tai kaksi päivää aiemmin niin en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi heitä vielä ajatella? Olen myynyt peruutetuista ajoista tehdyt laskut perintätoimistolle ja poistanut heidät asiakasluettelostani. Eiköhän asia ole minun osaltani aivan selvä?
Ööö. Mitä sekoilet?
Ap
Emme enää asioi ko. henkilön kanssa. Meidän aikaamme ei enää haaskata! Hän on valinnut toimintamallin, hän valitsee myös seuraukset.
Hyvästi!
Mitkä tahot? En koskaan peruuta ellei ole sairastapausta. Istunut itsekin puhelimen vieressä kun on pitänyt nähdä, mutta jätetty saapumatta. Ilmoitettu vasta aamulla. En ihan jaksa uskoa aina, että aina oikea ihminen viestimien ääressä.
Oppinut epäilemään vuosien varrella. Jos ihminen jonka näen olevan hyvä tapainen niin miksi sellainen olisi täysin vastakohtansa?
Kysymys siittiön luovuttamisesta yhteisvastuun hengessä.
Riippuu mihin liittyy