Miten saada "elämä"??
Onhan jokaisella jonkun näkönen elämä, mutta multa puuttuu kokonaan ystäväpiiri, mies, jne...
Muuten olisin motivoitunut, mutta kun ihmisiä ei ole ympärillä.
Lapsuudenystävien kanssa mennyt välit, kasvettu erilleen, ja aina on ollut suht hidasta tutustua uusiin ihmisiin.
Joku mussa on, etten kiinnosta ihmisiä kun korkeintaan juorujen muodossa. Se tuntuu ikävältä, koska olen hyvin kiltti ihminen..... Usein oon joutunut kuulemaan että "hanki elämä"
Miten?! Jos en kiinnosta ihmisiä, miten hankin sitä lähipiiriä??
Läheiset joko kuolleet, alkoholisoituneet, olleet kateellisia selkäänpuukottajia, jne.
Kommentit (2)
Eikö elämän hankkiminen tarkoita sitä, että löydät elämääsi asioita, joista olet kiinnostunut. Etsi itsesi, älä muita ihmisiä.
-Sen suhteen mulla ei oo mitään ongelmaa. :D Mutta puhun lähipiiristä, mulla ei ole ystäviä, ei miestä - jne. Mua ei kiinnosta baarit, ei muista jatkuva pahansuopa juoruilu, ei nettideittailu....... Ei netissä tutustuminen ylipäätään...
Kaikesta päättelen, että minä en vaan kiinnosta ihmisiä, vaikka toisaalta saan paljon kehuja siitä millainen ihmisenä olen.
Eikö elämän hankkiminen tarkoita sitä, että löydät elämääsi asioita, joista olet kiinnostunut. Etsi itsesi, älä muita ihmisiä.