Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, joka on laihtunut ja myös pysynyt uudessa painossaan?

Vierailija
26.02.2023 |

Ilman karppausta tai livavuusleikkausta? Itse olin normaalipainoinen/hoikka 40-vuotiaaksi, mutta nyt 13 vuotta myöhemmin kiloja on melkein 30 liikaa. Enkä jotenkin enää osaa palauttaa tilannetta. Siksi olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia niiltä, jotka ovat tässä onnistuneet. Ei karppausta koska se ei sovi minulle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Ostin sähköpyörän 10 vuotta sitten ja aloin syödä oikein. 60 kiloa on pudonnut tien varteen.

Vierailija
2/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Laihdutin ruokavaliota kevyemmäksi muuttamalla noin kilon kuukausivauhtia. Poissa ovat pysyneet, koska opin myös, enkä vain pantannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaiketi melkoisen itsestäänselvää, että työn raadannan raskauttamat, heikommassa- asemassa olevat tulevat seuraavien vuosien aikana kerryttämään painoa, koska ruuan hinnat tulevat suosimaan epäterveellistä syömistä eikä liikunnalle, palautumiselle ja levolle tule olemaan riittävästi aikaa. Asiat tulevat korostumaan myös siten, että kun kansa tyhmyyksissään tulee äänestämään oikeistolaisen hallituksen johtoon, niin eriarvoisuus tulee lisääntymään jolloin "hyvinvointisairaudet" lisääntyvä ja johtuen yhä enemmän retuperälle menevästä terveydenhoidosta kun säästetään heikompiosaisten kuoleminen nuorentuu, nopeutuu ja yleistyy.

Vierailija
4/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep. Ostin sähköpyörän 10 vuotta sitten ja aloin syödä oikein. 60 kiloa on pudonnut tien varteen.

Kerrotko vielä, mikä muuttui ruokavaliossasi?

Vierailija
5/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 35kg karppaamalla mutta sen jälkeen pysyin yli vuoden normaalipainoisena suht normaalilla ruoalla. Elämän paha stressitilanne sai taas liikasyömään ja juopottelemaan joten paino nousi. Niin pitkä lista etten tähän ala luettelmaan miksi oli paha stressitilanne.

Vierailija
6/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pudotin nelisen vuotta sitten vain kymmenen kiloa ja senkin poissa pitäminen on työlästä, vaikka dieetin jälkeen rupesin pätkäpaastolle, jolla olen ollut siitä asti. Eli siis koko ajan pitää tarkkailla tilannetta ja ottaa välillä vähän takaisin.

Ihan turha kuvitella, että painon pudottamisen jälkeen voi vain unohtaa koko jutun. Niin jos tekee, kaikki tulee takaisin ihan varmasti. On hyväksyttävä, että vähintään kerran viikossa on punnittava itsensä ja jos suunta on ylöspäin, toimittava sen mukaan.

Tällä hetkellä minulla on siitä kymmenestä tullut takaisin kolme kaamoksen ja joulun ynnä muun seurauksena. Sitä nyt sitten kaloreita laskemalla taas pudottelen. Ensi talvena varmaan taas sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi