Mitä tuo harmaa L&m on? Ihan mielenkiinnosta kysyin.
Kommentit (12)
Miedointa mitä löytyy on LM silver. Se on siis silver, hopea, eikä harmaa.
Isä poltti ketjussa 50v filtteritöntä Aroma-sätkää.
Varsinainen aromaterapia koko perheelle
Ei ole Aromaakaan enää?
Ne ovat kevytsavukkeita, joissa on myrkkyjä (tervaa, häkää, nikotiinia) huomattavasti vähemmän kuin punaisissa tai sinisissä savukkeissa. Aivan yhtä vahingollisia ne ovat terveydelle kuin muutkin savukkeet.
Toissapäivänä asioin eräässä K-Supermarketissa, ja kassalla oli vanhanaikainen tupakka-automaatti. En tiennyt yhtään, että mitä tuotetta on minkäkin numeron takana, enkä viitsinyt alkaa kysymään kassatyöntekijältä. Painoin sitten jotakin satunnaista numeroa, ja sain askillisen hopeista Westiä. Hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää.
Kerran erehdyin ottamaan, kun sattui olemaan pikkukiskan ainoa lm aski vaihtoehto.
Se on laiempaa, kuin sininen eikä maistu miltään tai tunnu missään.
En kerta kaikkiaan ymmärrä, että miksi tuota kukaan polttaa.
Mä oon sen kannalla, että joko punaista tai ei mitään.
En ymmärrä noita light ja muita laimeita polttavia.
Sitä paitsi saat samaan hintaan enemmän nikotiinia, kun ostat merkin punaista.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kevytsavukkeita, joissa on myrkkyjä (tervaa, häkää, nikotiinia) huomattavasti vähemmän kuin punaisissa tai sinisissä savukkeissa. Aivan yhtä vahingollisia ne ovat terveydelle kuin muutkin savukkeet.
Toissapäivänä asioin eräässä K-Supermarketissa, ja kassalla oli vanhanaikainen tupakka-automaatti. En tiennyt yhtään, että mitä tuotetta on minkäkin numeron takana, enkä viitsinyt alkaa kysymään kassatyöntekijältä. Painoin sitten jotakin satunnaista numeroa, ja sain askillisen hopeista Westiä. Hyhhyh.
Kaikki savukkeet on hyhhyh.
Hirveää.
Kerran erehdyin ottamaan, kun sattui olemaan pikkukiskan ainoa lm aski vaihtoehto.
Se on laiempaa, kuin sininen eikä maistu miltään tai tunnu missään.
En kerta kaikkiaan ymmärrä, että miksi tuota kukaan polttaa.
Mä oon sen kannalla, että joko punaista tai ei mitään.
En ymmärrä noita light ja muita laimeita polttavia.