Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pyytää tapaamaan samana päivänä. Mitä mieltä?

Vierailija
26.02.2023 |

En ole koskaan ymmärtänyt sellaista.

Eikö ihmisillä ole suunnitelmia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi kieltäytyä. Mun mielestä tosi piristävää jos joku pyytää vaikka lenkille seuraksi.

Vierailija
2/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa on siinä jos sanoo että nyt ei käy? On minulla suunnitelmia, mutta ei joka päivälle. Silloin voin mieluusti tehdä jotain spontaanisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mulla on mitään suunnitelmia, mutta en kauheasti tykkää lähteä minnekään lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
4/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla yleensä ole jokainen vuorokauden tunti etukäteen aikataulutettu. Onneksi on pelivaraa myös mukaville yllätyksille tai hetken mielijohteille.

Vierailija
5/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paneta tänään? Entä huomenna???

Vierailija
6/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii ja jos ei sovi niin sitten sanon ei

Vierailija
7/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän usein, mutta ymmärrän jos ei sovi. Kaupunkireissulle saattaa yllättäen tulla parin tunnin vapaa tai odotus  ja voin soittaa, että oletko jo syönyt, mennäänkö syömään tms. 

Vierailija
8/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla menija, mutta kyllä joka päivälle löytyy hyvin aikaa puolentunnin kahvittelulle tai lounaalle.

Muutenkin sosiaaliset suhteet on niin tärkeitä, ertä voin hyvin perua harrastuksen yhdeltä illalta.

Vierailija
9/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun joku pyytää.

Vierailija
10/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin on nyt ongelma? Älä suostu, jos et kykene sillä hetkellä.

Kuulutko niihin ihmisiin, jotka pahastuu siitäkin, jos joku erehtyy kuvittelemaan, että juuri sinä pystyisit spontaaniin toimintaan, kysyessään sinua saman (!) päivän aikana johonkin?

Vierailija
11/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi sopia noin viikon sisään treffit. Minuakin jokin häiritsee siinä, että toinen pyytää heti tänään. Harvemmin onnistuu itseltä samana päivänä lähteä.

Vierailija
12/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa elää spontaanisti

En tykkää kellotetusta elämästä

Vierailija
13/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko niihin ihmisiin, jotka pahastuu siitäkin, jos joku erehtyy kuvittelemaan, että juuri sinä pystyisit spontaaniin toimintaan, kysyessään sinua saman (!) päivän aikana johonkin?

Tulee fiilis, että on hätävara, jos ei edes muutamaa päivää aikaisemmin ehdota. Ap

Vierailija
14/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vähästä joku voi tehdä ongelman. Ainahan voi sanoi, että on hyvin rajoittunut, eikä kykene äkillisiin päätöksiin ja tällaiset kysymykset ahdistaa. Voi myös pyytää, että vastaisuudessa tapaamispyynnöt tehdään kirjallisena kolmena kappaleena ja vähintään puoli vuotta aiemmin.

Vierailija
15/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee fiilis, että on hätävara, jos ei edes muutamaa päivää aikaisemmin ehdota. Ap

Justiinsa.

No, tuossapa sulla on hienosti vääristynyt ajattelumalli. En osannut edes arvata, millaisen analysointikaaren spontaani ehdotus voi toisissa saada aikaan.. 🤷🏻

Vierailija
16/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, jos on ns. hätävara?

Joku haluaa tavata juuri sinut.

Vierailija
17/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas mielelläni sovi asioita tulevaisuuteen.

Ennemmin nyt tänään nopeasti.

Joku tuossa jo aiemmin totesi hyvin, mua panettaa nyt, en mä tiedä panettaako mua ens viikon keskiviikkona klo 16.

Vierailija
18/18 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aspergeri, häntä ahdistaa jos suunnitelmat muuttuu. Hän tarvitsee vähintään päivän etumatkaa. Ei mulla tähän muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme