Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuliherpes lusikasta?

Vierailija
25.02.2023 |

Mulla on huuliherpes aktiivisena. Tein ruokaa, ja testasin lusikalla onko sopivaa ja jätin lusikan pöydälle. Mies sitten vahingossa oli juuri sillä lusikalla itse syönyt. Miehellä ei ainakaan koskaan ole herpes ollut aktiivisena, mutta kuinkahan herkästi näin voisi tarttua? Olo on nyt kuin spitaalisella, kun unohdin itse käytetyn lusikan muualle kuin tiskialtaaseen ja joku muu sitä käytti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% varmuudella miehellä on jo kyseinen tauti

Vierailija
2/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi tarttua. Eiköhän se olisi muutenkin ennemmin tai myöhemmin miehelle tarttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mieskin lohdutteli mua, että eiköhän se jo ole jos on ollakseen. Pitää vain toivoa, ettei puhkeisi välttis koskaan :)

Ap

Vierailija
4/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti on jo entuudestaan oireeton kantaja. Älä syyllistä itseäsi. Huuliherpeksen voi saada ihan vaikka ovenkahvasta, johon joku on koskenut huulten koskettamisen jälkeen. Kukaan ei voi olla 24/7 pesemässä käsiään.

Vierailija
5/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohhh.. Näitä keskusteluita...

Vierailija
6/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikeasti teidän kommenteista. Oli tosi ahdistunut olo, kun mies tuntui aluksi olevan ärtynyt. Olikin vähän itselleen, kun ei ollut ajatellut sen kummemmin mitä lusikkaa käyttää.

Mut mikään maailmanloppu ei ole :)

Ap

Vierailija
7/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko lusikkassa. Entä tarttuuko haarukasta... 😂😂😂😂

Vierailija
8/8 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuuden kodissa puolella oli näkyvä herpes ja toisilla aivan varmasti oireeton. Hammastahnakin oli yhteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi