Yksiön vuokra 922 euroa
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5741468
Ainakin saa hyvän näköalan mutta joku tyhmä maksaa silti yksiöstä vuokraa 922 euroa. Minulla on 57 neliön asunto ja maksan vuokraa länsi suomessa 480 euroa.
Kommentit (12)
Jatkan asumista ok-talossa, tulee edullisemmaksi.
Hah jotkut maksaa asumisesta, mulla ei ole kämppää ollenkaan!
Itse asun Varkaudessa lähellä keskustaa ja maksan yksiöstä vuokraa 270 euroa.
Omakotitalon lainalyhennys minulta 600e kk.
Liki 140 neliötä, paljon pihaa, ei seinä naapureita, palvelut lähellä. Helsinkiin ajan töihin 20min.
Sehän on melkein 12000 vuodessa yksiöstä maksaa vuokraa. Minun kulut ok talossa on 6000 euroa vuosi
47mies kirjoitti:
Sehän on melkein 12000 vuodessa yksiöstä maksaa vuokraa. Minun kulut ok talossa on 6000 euroa vuosi
Laskitko mukaan oman työn osuuden esim. nurtsinleikkuussa ja lumitöissä?
Ihmisten pitäis opetella taloutta ja laskea kannattaako maksaa yksiöstä vuokraa tonni. Halvempia asuntojakin on meinaan.
Minä maksan 4 huoneesta + vesimaksut + auton tolppapaikka muutan euron vaille 900 euroa. Tilaa on saatu tällä vuokralla/vastikkeella, mitä tällä hetkellä tarvitaan. Ehkä seuraava asunto on jo pienempi.
Vierailija kirjoitti:
47mies kirjoitti:
Laskitko mukaan oman työn osuuden esim. nurtsinleikkuussa ja lumitöissä?
Ei ole paljoakaan nurmikkoa mitä leikata. Eikä lumen kolaaminen maksa mitään. Omakotitalossa on aina jotain hommaa. Ei sitä lasketa kustannuksiin mukaan.
Riippuu sijainnista. 1400 Euroa 60 neliöisestä on ihan normi asumallani alueella.
Minun yksiön vuokra on 348 euroa 34 neliöö
Ja vielä jossain malmilla. Mulla Helsingissä 75 neliötä ja vuokra 789€.