Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kaverisynttäreistä

Vierailija
21.11.2006 |

Oletteko lähettäneet kutsun tekstiviestillä vanhemmille? Entä jos joku ei vastaa, kyselettekö vielä uudestaan tulosta? Kutsutteko lapsenne synttäreille kaikki, joiden juhlissa lapsenne on ollut? Jos ette, miksette? Minkä hintaisia lahjoja olette antaneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pääse sekä allergiat. Me määritämme kuinka monta kutsutaan, lapsi päättää keitä haluaa kutsua. Sillä, onko ollut jonkun synttäreillä, ei ole merkitystä. Lahjat 5-10 e. Ja lapset 5v ja 7v.

Vierailija
2/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja n 5-7e , en kysele perään jos ei vastata, ja kaikki lapset kutsutaan äiteineen joiden kanssa vkottain tekemisissä ja nyt puhun oman 4v tyttäreni synttäreistä, ollut synttärit jo 2v lähtien, siis kaveropohjaiset =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika teki kutsukortit, jotka eskarinope jakoi reissuvihkoihin. Ilmoittautumista ei pyydetty, mikä oli virhe. Yksi ilmoitti ettei tule, yksi ilmoitti että tulee. 7 tuli, 4 jäi tulematta.

Ensi vuonna parhaat kaverit ja lähinaapurit saavat kutsun.

Vierailija
4/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarikutsuminen ei ole epäkohteliasta ja voin sitäkin harrastaa jos tunnen perheen hyvin.

Vierailija
5/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätetään tietty määrä mitä kutsutaan, isommat lapset itse päättää ketä kutsutaan. EI ole pakko kutsua kaikkia joiden synttäreillä ollut.

Jos kyseessä pieni lapsi joka ei itse kutsuja jakele, kaikki kutsutaan testarilla.

Vierailija
6/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin minun korvissani 7-10 euroa kuulostaaa siltä, ettei alle 7 euron lahjan kanssa ole tulemista. Sen ymmärrän kyllä, että yläraja on ok, tyyliin alle 10 euroa.

Vierailija
7/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kysyttiin että minkähintaisia lahjoja annetaan? Ei sitä kutsuun laiteta sitä hintaa.

Vierailija
8/14 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt kutsukortit on jaettu koulussa/kerhossa/päiväkodissa. Niihin on yleensä laitettu, että ilmoitathan, jos et pääse tulemaan ja puhelinnumero. Mitään allergia-asioita en ole koskaan erikseen kysellyt, allergisten vanhemmat on joskus ottaneet yhteyttä ja kyselleet, että mitä on tarjolla ja antaneet omalle lapselle omaa evästä mukaan.

Kutsut lähtee yleensä koko ryhmän tytöille tai koko ryhmän pojille. Siis riippuen, onko pojan vai tytön synttäreistä kysymys.

lapsemme ovat vieneet maksimissaan jotain 7 euron hintaisia lahjoja. Samaa luokkaa ovat lahjat, mitä ovat saaneet.

Vierailija
9/14 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika askartelee itse kutsut ja jakaa ne kavereilleen eskarin lokeroihin. Me vanhemmat kerromme kuinka monta saa kutsua, poika päättää itse ketkä kutsuu. Suurin osa kutsutuista on aikaisemmin kutsunut oman poikani, mutta eivät kaikki. Yhden pojan poika jätti viimeksi kutsumatta, koska hän kuulemma pilaa kiukuttelulla kaikki juhlat. Lahjat ovat pääasiassa alle 10 euroa, ihan parhaalle kaverille sai ostaa pari euroa kalliimman.

Vierailija
10/14 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin kerran selvinnyt alle kympillä, yleensä menee 10-14 euroa. Lelukaupoissa /-osastoilla on todella rajallisesti alle kympin tavaroita.

Vierailija
11/14 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyillä korteilla kutsuttu. Kortissa pyydetään ilmoittamaan, jos ei pääse. Eskarista/koulusta kutsuttu ryhmän kaikki tytöt (ja joskus muutama poikakin). Erikseen pidetty kutsut muille kavereille ja kutsuttu yleensä aina nekin, joiden synttäreillä lapsi ollut. Kummillakin synttäreillä noin 10 lasta.

Saadut ja itse viedyt lahjat noin 5-8 euroa. Ostelen lahjoja kaappiin pitkin vuotta, jos kaupassa näkyy sopivia. Monta kertaa jostain tarjouksesta saa tosi kivoja.

Vierailija
12/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pyydetään varmistamaan tulo tiettyyn päivään mennessä ja ilmoittamaan samalla mahdolliset allergiat.

Lahjojen hintahaarukka 5 - 10.

Vierailija
13/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mun mielestä on kalseaa kutsua tekstiviestillä.

Me ei olla saatu yhtään tekstarikutsua, kaikki kutsut on esitetty kutsukortilla.

Viemämme lahjat ovat olleet yleensä 7-10¿.

Itse lähetän kyllä tekstarilla kiitos-kutsusta-viestin, tavallaan myös kuittaus siitä, että kutsu on tullut perille.

Vierailija
14/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tervetuloa tai jos ei pääse, niin " harmi, ensi kerralla sitten" tms.

Ja kutsumme aina kaikki ryhmän lapsen ja ne, joiden synttäreillä meidän lapset ovat olleet.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi