MIksi ihmiset laittavat postilaatikoihin ettei mainoksia?
Tarjouksia seuraamallahan se säästö tulee. Nytkin oli euron päivät cittarilla esim.
Kommentit (17)
Mulla sellainen jännä paikka kuin Internet. Pystyn sieltä katsomaan tarvittaessa tarjouksia. En tarvitse paperiroskaa siihen tarkoitukseen.
Säästän luontoa. Lisäksi mainosten ja niiden jakelun hinta on lisätty tuotteisiin, joten säästän myös rahaa kun ostan vain harvoin jos ollenkaan mainostettuja tuotteita.
Itse asiassa tarjouksia seuraamalla ostat asioita, joita et oikeasti tarvitse vain, koska on tarjous. Ei tule säästöä, vaan kuluu vain enemmän rahaa heräteostoksiin.
Minulla lukee, että jaa mainokset seuraavaan postilaatikkoon varoituksista huolimatta.
Koska en halua mainoksia. Niiden kauppojen mainokset jotka haluan nähdä katson niiden sovelluksista tai nettisivuilta.
Mainokset on yksi suurin häiriötekijä ja turhake koko maailmassa. Mainostajien röyhkeydellä ei ole mitään rajaa: tunkevat postiluukusta sisään, puhelimeen, telkkarin, nettisivuille, sähköpostiin...
Lisäksi mainostajalle joutuu maksamaan väkisinkin, sillä mainoskulut sisällytetään tietysti tuotteiden hintoihin.
Mainostajista ja uskonnoista kun pääsisi lopullisesti eroon, niin maailma olisi edes vähän parempi paikka.
Koska käyn töissä ja minulla on säännöllinen palkkatulo joten ei tarvitse kytätä mitään euron tarjouksia.
Koska fiksu säästää ostamalla kohtuudella, ei juoksemalla tarjousten perässä.
Mainokset kääntyvät itseään vastaan. Kun vaalien alla postiloota on täynnä vaalimainoksia, niin en varmasti äänestä sellaista, jonka kuvia saan kantaa kaksin käsin paperiroskiin viikkotolkulla.
Ja kun youtube-pätkän katkaisee sadannen kerran joku v#%&n mainos, niin en varmasti osta sitä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska käyn töissä ja minulla on säännöllinen palkkatulo joten ei tarvitse kytätä mitään euron tarjouksia.
Mitä sitten vingutte inflaatiosta ja ruoan hinnankorotuksista 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vingutte inflaatiosta ja ruoan hinnankorotuksista 😅
Ei vinguta. Vain köyhät vinkuu.
1. Niiden määrä oli massiivinen monta vuotta. Ja olisi varmaan edelleen.
2. Muste tarttuu käsiin ja haisee.
3. Tarjoukset otetaan suoraan sähköpostiin, jos firma on hyvä.
4. Kuntapropagandaa ja muiden tahojen vastaavaa markkinointia, ei haluta joka luukusta. Ei pakotettuja ilmaislehtiä.
En osta mitään.
En halua lukea mainoksia.
En halua kantaa mainoksia roskikseen.
On paperin haaskausta painattaa turhia mainoksia.