Olen mestari löytämään ihmisten heikot kohdat
Voisin saada ihmisen itkemään jos olisin oikein ilkeä. Mutta koska olen kiltti, en käytä "lahjojani" muuten kuin jos on aivan pakko. Kannattaa kaikkien olla kilttejä toisia kohtaan
Kommentit (19)
Et siis ole hyvä ihmissuhteissa, kun joudut alentumaan tuolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Se joka on ihan syyttä lähtenyt ilkeilemään mulle, minkälaiset ihmissuhdetaidot hänellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka on ihan syyttä lähtenyt ilkeilemään mulle, minkälaiset ihmissuhdetaidot hänellä on?
Mitä väliä sillä on? Silmä silmästä tekee maailmasta sokean, sanoi Gandhi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä koulutat ja miten se sulle niin lähti ilkeileen?
Tue ei ole mikään lahja. Kaikki näkevät toisten heikot kohdat. Mutta sinä olet narsisti ja takerrut niihin.
Minäkin näen ne vaikka on lievä autismi
Vierailija kirjoitti:
Tue ei ole mikään lahja. Kaikki näkevät toisten heikot kohdat. Mutta sinä olet narsisti ja takerrut niihin.
Eri mieltä. Yksikin ukkeli haukkui läskiksi ja rumaksi kun luuli, että ne jotenkin olisi mun heikot kohdat. Ulkonäkö, meikit ja paino eivät koskaan ole ollut mulle mitenkään tärkeitä. Se siitä ihmistuntemuksesta.
Mikä on minun heikko kohtani? Pystyisitkö selvittämään sen vaikka muutamalla kysymyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Voimaannu!
Tämä taito on mun voimaantuminen. Tiedän että voin milloin vain ottaa sen käyttöön jos haluan. Useimmiten en halua, idiootit yleensä nolaavat ihan itse itsensä ennen pitkää, ei mua siihen tarvita :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on minun heikko kohtani? Pystyisitkö selvittämään sen vaikka muutamalla kysymyksellä?
En tunne sua joten en.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta saa aika yksinkertaisen vaikutelman kun kyselet tyhmiä ilmiselvän provon seurauksena.
Olet tyhmyyden lisäksi myös aika itserakas ja oletat, että nyt joku kysyy juuri sinulta jotain ja saat kertoa kaikille millainen olet :-)
Luulet itsestäsi myös liikoja, "minulla ei ole heikkoja kohtia", mutta todennäköisesti heikon itsetuntosi seurauksena suuruusharhasi ovat vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotoksia.
Analyysini perusteella arvelen, että olet joskus osallistunut laulukilpailuihin ja haaveilet osallistumisesta, varsinkin kun äitisi on kehunut musikaalisuuttasi pienestä pitäen.
Älä sitä lahjattomuuttasi nyt kuitenkaan mene kenellekään näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin.
Me kaikki nähdään ne. Kyllä mä tiedän mikä satuttaisi. Mutta normaali hyväntahtoinen ihminen ei ajattele niitä yhtään sen pidempään ja ajatukset keskittyy siihen kuinka voisin ilahduttaa muita.
Olet ymmärtänyt että kaikki on ihmisiä. Ne vahingoittuu ja ilahtuu eri teoista. Ja ihmisyyteen kuuluu nostaa muita, tehdä muiden matkasta ja olosta kevyempää.
Toivoisit varmasti että sinutkin nähtäisi noin. Inhimillisenä kohteena, jota voisi ilahduttaa.
Hah hah, ootpa lapsellinen. todellinen supervoima sulla...
Eihän tuo vaadi muuta kuin pokkaa. Ihmiset loukkaantuvat hyvin pienistä asioista ettei se mitenkään vaikeaa ole itkettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta saa aika yksinkertaisen vaikutelman kun kyselet tyhmiä ilmiselvän provon seurauksena.
Olet tyhmyyden lisäksi myös aika itserakas ja oletat, että nyt joku kysyy juuri sinulta jotain ja saat kertoa kaikille millainen olet :-)
Luulet itsestäsi myös liikoja, "minulla ei ole heikkoja kohtia", mutta todennäköisesti heikon itsetuntosi seurauksena suuruusharhasi ovat vain vilkkaan mielikuvituksesi tuotoksia.
Analyysini perusteella arvelen, että olet joskus osallistunut laulukilpailuihin ja haaveilet osallistumisesta, varsinkin kun äitisi on kehunut musikaalisuuttasi pienestä pitäen.
Älä sitä lahjattomuuttasi nyt kuitenkaan mene kenellekään näyttämään.
Luepa vastauksesi ja kerro mitä tunnetta ja vaikutelmaa kirjoittamasi säteilee ja mistä se kumpuaa? Oletko vielä ylpeä kyvystäsi?
Kuulostat pikkutytöltä.