Miten naistenmiesisä vaikuttaa poikiin ja tyttäriin
Kommentit (16)
Pojista kasvaa itsevarmoja naistenmiehiä.
Ilme kun pääsisi kahmaisemaan pojan tyttökaverin ..
Se kyllä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tytöt eivät minun havaintojeni mukaa tule niin voimakkaasti isäänsä.
Tuo itsevarmuus on niin tai näin. Yleensä näillä miehillä on taustalla joku epävarmuus, kuten hyväksynnän puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tytöt eivät minun havaintojeni mukaa tule niin voimakkaasti isäänsä.
Tuo itsevarmuus on niin tai näin. Yleensä näillä miehillä on taustalla joku epävarmuus, kuten hyväksynnän puute.
Huono äiti löytyy sellaisilta pakonomaisilta naistenmiehiltä. Vihaavat naisia. Eri asia sitten he joille naiset tyrkyttävät itseään (rikkaat, julkkikset jne.) eli jotka vain ottavat ilon irti tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Olen käsittänyt että enemmänkin mammampoikia ja vähän melkein nahjuksia.
Poikien parisuhteet epäonnistuvat. Pyörivät sinkkumarkkinoilla käytännössä koko aikuisikänsä.
Se, että isi on nainut lapsen kaverienkin äitien kanssa.
Yleensä tuollainen isä ei ole pojasta juuri kiinnostunut tämän ollessa lapsi. Ei kiinnosta ja ei anna hyväksyntää. Niinpä isä jää pojalle aika vieraaksi. Äidistä tulee tällöin hyvin läheinen ja sellaisena pysyy niin kauan kuin äiti elää. Kukaan nainen ei oikein siihen väliin mahdu.
Minun isäni oli ns. naistenmies ja minusta kasvoi esimerkin voimalla itsevarma ja paljolti samanlainen. Nuorena oli paljon tyttö- ja naisystäviä, kunnes löysin sen oikean ja vakiinnuin. Samaa latua on kulkenut myös sisareni. Kummastakaan ei kasvanut äitimme kaltaista parisuhdenahjusta, joka on ollut sinkku jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että isi on nainut lapsen kaverienkin äitien kanssa.
Niin, miten tämä vaikuttaa?
Isän poika kirjoitti:
Minun isäni oli ns. naistenmies ja minusta kasvoi esimerkin voimalla itsevarma ja paljolti samanlainen. Nuorena oli paljon tyttö- ja naisystäviä, kunnes löysin sen oikean ja vakiinnuin. Samaa latua on kulkenut myös sisareni. Kummastakaan ei kasvanut äitimme kaltaista parisuhdenahjusta, joka on ollut sinkku jo 30 vuotta.
Ehkä tässä ei nyt sinunkaltaisiasi tarkoitettu, olettaen että olet edes suhteellisen uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollainen isä ei ole pojasta juuri kiinnostunut tämän ollessa lapsi. Ei kiinnosta ja ei anna hyväksyntää. Niinpä isä jää pojalle aika vieraaksi. Äidistä tulee tällöin hyvin läheinen ja sellaisena pysyy niin kauan kuin äiti elää. Kukaan nainen ei oikein siihen väliin mahdu.
Juuri näin. Entä tytär? Kukaan mies ei ole koskaan yhtä hyvä kuin isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Entä tytär? Kukaan mies ei ole koskaan yhtä hyvä kuin isä?
Tuollainen isä voi haluta suojella tytärtään itsensä kaltaisilta miehiltä. Isän suhde voi olla läheisempi tyttäreen kuin poikaan, koska isä kokee pojan kilpailijana.
Oletettavasti tytär ihailee isää ja sulkee silmänsä tämän touhuilta.
Vierailija kirjoitti:
Isän poika kirjoitti:
Ehkä tässä ei nyt sinunkaltaisiasi tarkoitettu, olettaen että olet edes suhteellisen uskollinen.
Ei minun ole koskaan tarvinnut ketään pettää. Erosin, jos suhde ei toiminut. Pettäminen on epävarmojen ja läheisriippuvaisten hommaa. Itsevarmana olen pitänyt parisuhteissa puoleni, enkä ole ajautunut onnettomiin suhteisiin, joissa pitäisi roikkua ja pettää.
Onpas mustavalkoinen mutkia suoraksi vetävä keskustelu.
Sosiaalisesti lahjakkaita, joilla on vientiä parisuhdemarkkinoilla.