Paras seksiasento?
Joitakin yleisiä seksiasentoja ovat esimerkiksi lähetyssaarnaaja-asento, doggy style, lusikka-asento ja ratsastusasento. Nämä asennot voivat tarjota erilaisia tuntemuksia ja mahdollistaa erilaisia syvyyksiä ja kulmia, joten kokeilemalla erilaisia asentoja voi löytää sellaisen, joka tuntuu tyydyttävältä.
On kuitenkin tärkeää muistaa, että seksi ei ole vain tiettyjen asentojen suorittamista, vaan se on ennen kaikkea vuorovaikutusta kumppanin kanssa. Siksi on tärkeää keskittyä myös kosketukseen, suuteluun ja muihin intiimeihin eleisiin, jotka voivat lisätä seksuaalista nautintoa ja tyydytystä.
Kommentit (19)
Vai niin, että oikein suudellakin pitäisi??
Näin talvella tietysti kynttilänjalka naapurin miehen avustuksella.
Sellainen asento alkajaisiksi, jossa voi ihailla
kuinka sukkula lentää veenukseen. Sitten
joku lähituntuma, jossa tulee se loppuhuipennus
Lähäri on hyvä, samoin naisen jalat miehen olkapäillä ja toki takaapäin hyvä visuaalinen asento, ei kuitenkaan doggy style, no ehkä sitäkin pienen hetken jaksaa.
Nainen päällä ja kunnon kielarit kesken ratsastuksen.
Itse yhdynnässä monikin asento on kiva. Pidän sitä ennen kyllä siitä, että nainen dildottaa itseään ja availee häpyhuuliaan. Tai menee kontilleen levittäen pakaroitaan. Se, että näkee on kiihottavaa. 69 toki, kun voi visuaalisuuden lisäksi nuolla molempia reikiä. Naiset ovat kauniita.
Takaapäin on hyvä asento koska se kiihottaa kun nainen pylly pystyssä odottaa miten mies tulee sisään.
Mieleisin asento on 69 sivuttain.
M
Takaapäin ja lähetyssaarnaaja kaikkine variaatioineen on omat suosikit.
Lähäri on paras pilluyhdynnässä, takaapäin taas pyllyyn yhtyessä. Ratsastus on myös kiva, kun siinä on heiluvat tissit naaman edessä.
Takaa, niin että voin itse samalla sormella klittaa.
Toisaalta tykkään myös kun mies nuolee ja dildottaa samalla mua.
Mutta kyll se lähärikin menee, ei siinä. Mutta sellanen ylirynkytys ei ole mistään kotoisin, miehen pitää mennä naisen nautinnon vauhdissa
Lähäri on loppujen lopuksi paras. Takaapäin ja ratsastaen on mukavaa vaihtelua. Ja suuta annettaessa ja saadessa, paras asento on kun saaja istuu sohvalla perse ihan reunalla, ja antaja on lattialla polvillaan.
X-asento, sänkyyn kiinnitettynä kädet ja jalat levällään, niin että mies saa täysin määrätä lelut ja leikin keston.
T: Sub-tyttö
Vierailija kirjoitti:
X-asento, sänkyyn kiinnitettynä kädet ja jalat levällään, niin että mies saa täysin määrätä lelut ja leikin keston.
Kelpais mullekin t toinen subnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpais mullekin t toinen subnainen
Kyllä noita löytyy, kun vain uskallat asiasta kertoa. Harvemmin on miehet karkuun juosseet tällaisesta ehdotuksesta.
Olen nainen 54v. Takaapäin ja ratsastus molemmin päin. Saan aina. 😻
Vierailija kirjoitti:
Takaa, niin että voin itse samalla sormella klittaa.
Toisaalta tykkään myös kun mies nuolee ja dildottaa samalla mua.
Mutta kyll se lähärikin menee, ei siinä. Mutta sellanen ylirynkytys ei ole mistään kotoisin, miehen pitää mennä naisen nautinnon vauhdissa
Muistuttaa edellisestä suhteesta, kaikki piti mennä naisen ehdoilla. Alkaa tekemään mieli herkästi muita naisia jos siitä omasta ainokaisesta orgasmista ei saa nauttia.
Työtuolissa istuen, jalat PÖYTÄKONEEN päällä,yksin onanoiden.