Työpaikan vaihto kaduttaa paljon, miten sopeutua?
Vaihdoin työpaikkaa, kun olin edellisessä vielä koeajalla. Työsuhde oli määräaikainen ja sen piti kestää vajaan vuoden. Työilmapiiri oli todella stressaava niin, että olin melkein burnoutin partaalla jo heti kättelyssä ja sainkin sitten toisaalta vakituisen työtarjouksen ja vaihdoin siihen lennosta. Tämä työ taas on ollut ihan jotain muuta mitä piti olla enkä pärjää ollenkaan. Edellisessä työssä olin aivan superhyvä ja niitin kiitosta sinä lyhyenä aikana kun siellä olin. Nyt pyörin ja palloilen kuin mikäkin urpo enkä saa mistään kiinni. Rekryvaiheessa puhuttiin ihan muunlaisista tehtävistä kuin mihin nyt olen joutunut. Rekryäjä on jo itse vaihtanut toiseen työpaikkaan. Ja nyt kuulin, että tuo edellinen työsuhde olisi vaihtunut vakinaiseksi. Kyllä harmittaa. En ole yhtään jossittelijaihminen mutta nyt harmittaa niin vietävästi. Tuo edellinen työpaikka oli upea paperilla ja siitä olisi voinut kehittyä ajan kanssa jotain parempaa ja jätin sen tämän nykyisen työn takia, jonka piti oikeasti vastata osaamistani ja intohimojani. Sitä se ei kuitenkaan tehnyt. Miten päästä yli tästä?