Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö naisen tehdä haluttomuutensa eteen jotain vai pitääkö miehen kärsiä elämänsä loppuun asti?

Vierailija
14.02.2023 |

Mitä mieltä? Saako naiselle edes ehdottaa, että selvittäisi haluttomuutensa syitä eikä vain torjuisi miestä vuodesta toiseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosessa tilanteessa laitetaan lusikat jakoon eikä jäädä odottelemaan.

Vierailija
2/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoisessa tilanteessa nainen ymmärtää itsekin hakea apua ja ajatella miestäänkin. Vaumoni kävi gynellä hakemassa apuja 3:n synnytyksen jälkeen kun halut eivät meinanneet palata. Hän siis halusi itse haluta enemmän, jotta parisuhteessa olisi ollut seksiä jatkossakin. Apu auttoi, eikä ole ollut sen koommin haluttomuutta. Tuosta nyt aikaa 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ehdottomasti ainakin yrittää tehdä asialle jotain, uskoakseni liian moni nainen on haluton esim e-pillereiden vuoksi. Suhteessa on kaksi kärsijää jos seksi ei toimi.

Vierailija
4/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee juttu...neuvotaan että mennään vähemmän haluavan tahdissa pettäminen on väkivaltaa runkkailu ei nappaa eli vähemmän haluavalla on valta ja teettää vielä / ostattaa tekoja asioita esineitä seksiä vastaan. Vieläpä voi härnätä ettei tänään vielä kai nyt jaksat viikon vielä toisilla on kerran kuussa . Näin se on miehen alistuttava että perhesopu säilyy

Vierailija
5/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoisessa tilanteessa nainen ymmärtää itsekin hakea apua ja ajatella miestäänkin. Vaumoni kävi gynellä hakemassa apuja 3:n synnytyksen jälkeen kun halut eivät meinanneet palata. Hän siis halusi itse haluta enemmän, jotta parisuhteessa olisi ollut seksiä jatkossakin. Apu auttoi, eikä ole ollut sen koommin haluttomuutta. Tuosta nyt aikaa 30v.

Mitä gynekologi teki?

Vierailija
6/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

444 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä gynekologi teki?

Määräsi jotain valmistetta joka tasapainotti kierron ja palautti halut. Itse en edes ehtinyt reagoimaan tai havainnut haluuttomuutta, ennen kuin vaimo otti puheeksi ja meni gynelle. Käynti auttoi, mutta saatoin itsekin panostaa vaimon haluamiseen enemmän.

Vierailija
7/17 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskivertogynekologi kiinnostunut hoitamaan tuommoisia? Harvemmin sitä saa mitään kotiin vietäväksi jos ei ole jotain fyysisesti rikki.

Vierailija
8/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keskivertogynekologi kiinnostunut hoitamaan tuommoisia? Harvemmin sitä saa mitään kotiin vietäväksi jos ei ole jotain fyysisesti rikki.

Kyllä niiltä apua saa, kun suostuu maksamaan!

9/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosissa ongelmissa kannattaa nostaa kissa pöydälle.

Vierailija
10/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja isä kirjoitti:

Vaikee juttu...neuvotaan että mennään vähemmän haluavan tahdissa pettäminen on väkivaltaa runkkailu ei nappaa eli vähemmän haluavalla on valta ja teettää vielä / ostattaa tekoja asioita esineitä seksiä vastaan. Vieläpä voi härnätä ettei tänään vielä kai nyt jaksat viikon vielä toisilla on kerran kuussa . Näin se on miehen alistuttava että perhesopu säilyy

Tämä, kun naiset saa tuntea hauttomuutta. Mutta niiden halujen sytyttämiseksi ei tarvitse tehdä mitään. Tätä niiden pariterapeuttien pitäisi työstää eikä kannustaa naisia haluttomuuteen. Se johtaa vaan eroihin ja pettämisiin. Mies on vaan paha, kun haluaa vaimoaan. Näissä suhteissa pitäisi herätyskellojen soida, jossa mies haluaa rakentaa parisuhdetta vaimonsa kanssa, eikä lähde vieraisiin. Niitä pettäviä miehiä on ihan tarpeeksi. 

Tsemppiä, miellä meni siihen asti, etten tuntenut itseäni enää mieheksi, olin pelkkä isä. Rupesin sairastumaan monella lailla, kun seksi puuttui avioliitosta. Vaimo ei myöskään kuunnellut minua. Voi olla, että oli muita mielenkiinnonkohteita kuin minä. Mentiin parisuhteessa ihan pohjalle...

Ota puheeksi, että sä tarvitset miehenä seksiä. ihan vaan elimistön toimivuudenkin takia, alapään toimivuuden takia. Senkin menettää vanhemmalla iällä, jos verenkiertoa ei pelaa alapäässä. Stressitasot altistaa sut sairastelulle, verisuonet menevät huonoon kuntoon, ruuansulatus ei toimi, rytmihäiriöitä, jne mulla meni elimistö ihan sekaisin.  Vaimo luuli etten ikinä jätä häntä, kun hän on jumalaisen kaunis. Mutta mitä mä pelkällä kulissilla teen? En mitään.  Sitten muuttui ääni kellossa, kun vaimo huomasi, että on menettämässä kaiken. Luultavasti pari suhteet ei käänny parempaan ennen kuin todellisessa kipupisteessä on käyty. Vaimollasi on asiat vielä "liian hyvin" ja siksi hänen ei tarvitse miettiä seksiä.

Todennäköisesti vaimosi on kyllästynyt sinuun ja odottamalla parisuhde tuskin paranee. Ota vaimon kanssa puheeksi, että onko huomannut että parisuhteessa olisi jokin ongelma? Vaimosi pitää sinua itsestään selvyytenä. Kerro vaimolle, miksi halusit alun perin hänen kanssaan naimisiin, mikä hänessä on hyvää. Kysy mitä hyviä puolia hän näkee sinussa. Voin sanoa, että odottamalla, toivomalla, kotitöitä tekemällä ne vaimon halut ei vaan syty, vaikka olisi kuinka hyvä "ISÄ". Minä olin tuota myös, olin vain hel**tin hyvä isä.

Vierailija
11/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiltä apua saa, kun suostuu maksamaan!

Juu ei julkiselta puolelta. Meidän köyhien on turha teeveyskeskukseen mennä. Sieltä saa joka vaivaan saman: Buranaa, ja tule uudestaan parin kuukauden kuluttua, jos vaiva jatkuu. Kun menet, sama alkaa uudestaan. Niin saa sieltäkin tietysti laskun. Jos haluaa hoitoa nykypäivän Suomessa pitää olla rahaa.

Vierailija
12/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies ja isä kirjoitti:

Tämä, kun naiset saa tuntea hauttomuutta. Mutta niiden halujen sytyttämiseksi ei tarvitse tehdä mitään. Tätä niiden pariterapeuttien pitäisi työstää eikä kannustaa naisia haluttomuuteen. Se johtaa vaan eroihin ja pettämisiin. Mies on vaan paha, kun haluaa vaimoaan. Näissä suhteissa pitäisi herätyskellojen soida, jossa mies haluaa rakentaa parisuhdetta vaimonsa kanssa, eikä lähde vieraisiin. Niitä pettäviä miehiä on ihan tarpeeksi. 

Tsemppiä, miellä meni siihen asti, etten tuntenut itseäni enää mieheksi, olin pelkkä isä. Rupesin sairastumaan monella lailla, kun seksi puuttui avioliitosta. Vaimo ei myöskään kuunnellut minua. Voi olla, että oli muita mielenkiinnonkohteita kuin minä. Mentiin parisuhteessa ihan pohjalle...

Ota puheeksi, että sä tarvitset miehenä seksiä. ihan vaan elimistön toimivuudenkin takia, alapään toimivuuden takia. Senkin menettää vanhemmalla iällä, jos verenkiertoa ei pelaa alapäässä. Stressitasot altistaa sut sairastelulle, verisuonet menevät huonoon kuntoon, ruuansulatus ei toimi, rytmihäiriöitä, jne mulla meni elimistö ihan sekaisin.  Vaimo luuli etten ikinä jätä häntä, kun hän on jumalaisen kaunis. Mutta mitä mä pelkällä kulissilla teen? En mitään.  Sitten muuttui ääni kellossa, kun vaimo huomasi, että on menettämässä kaiken. Luultavasti pari suhteet ei käänny parempaan ennen kuin todellisessa kipupisteessä on käyty. Vaimollasi on asiat vielä "liian hyvin" ja siksi hänen ei tarvitse miettiä seksiä.

Todennäköisesti vaimosi on kyllästynyt sinuun ja odottamalla parisuhde tuskin paranee. Ota vaimon kanssa puheeksi, että onko huomannut että parisuhteessa olisi jokin ongelma? Vaimosi pitää sinua itsestään selvyytenä. Kerro vaimolle, miksi halusit alun perin hänen kanssaan naimisiin, mikä hänessä on hyvää. Kysy mitä hyviä puolia hän näkee sinussa. Voin sanoa, että odottamalla, toivomalla, kotitöitä tekemällä ne vaimon halut ei vaan syty, vaikka olisi kuinka hyvä "ISÄ". Minä olin tuota myös, olin vain hel**tin hyvä isä.

Helvatun hyvä kirjotus bro, juuri näin se menee.

Vaikka vaimoni tuolloin reagoi itse, niin olen aina ollut hereillä, jos seksikerrat on jostain syytä venynyt yli viikon. Eli olen reagoinut ja kysynyt vaimon vointia ja syytä miksei ole halunnut tai ollut seksiä. Se on mieheltä vällittämistä vaimostaan. Toisen kerran pitkässä parisuhteessa jouduin itse nostamaan kissan pöydälle.  Meillä oli nuoreasta lähtien, kun nuorina mentiiin yhteen, ollut paljon läheisyyttä, halauksia ja pusuja. Olin saanut halailla ja kova kaluni välillä keuli ja painoi sängyssä vaimon pyllyä vaativana. Yhtäkkiä vaimo alkoi karttamaan sängyssä, vaikkei vielä ehtinyt näkymään seksikerroissa. Kysyin, että mikä mättää? Oli ilmeisti muutenkin ressaantunut ja masentunut jostain. Sanoi, että häntä ahistaa minun halaukseni ja lähentelyt, että pitäisi aina suostua seksiin.  Sanoin, että minulla on halipula ja ihan pakko saada halailla, osoittaa rakkauttani ja halujani. Jos kaluni keulii, niin siitä ei kannata välittää, osaa ihan itse laskea alaskin, eikä tartte tehdä sille mitään.  Seksiin ei tarvitse suostua, jos ei itsellä tee mieli, mutta minun on pakko saada lähennellä ja halailla. Sovittiin, että hän saa päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Ei tarvitse ottaa ressiä. Tällä sopimisellä häneltä meni paineet, läheisyys palasi ja sitämyöten myös vaimon seksihalut. Tuosta oli sekin seuraus, että kun seksin harrastaminen on ollut täysin vaimon halujen vallassa on minulle jäänyt vain yksi keino, yrittää kaikin tavoin nostattaa vaimoni haluja panostamalla olemaan henkisesti läsnä vaimon kanssa ja hoitamalla oma osuuteni huushollinpidosta vähentämällä hänen kuormitustaan, eli arvostamalla hänen tekemisiään tekemällä asioita hänen puolestaan. Tästä nyt aikaa n 30 seksintäyteistä vuotta. Olen onnistunut tavoitteissani. Sanoisin nyt kokemukseni mukaan, että naiset haluaa miehensä huomiota, läsnäoloa, rakkautta ja arvostusta halutakseen seksiä miehen kanssa. Kokea, että on miehelleen tärkeä ja huomioitu. 

Kokemusteni mukaan on todella paljon miehestä kiinni, pysyykö vaimonsa kiinnostus seksiin vaiko ei. On itsestään selvää, että olen aina huolehtinut vaimoni orgasmeista ja muustakin tyydytyksestä parhaan taitoni mukaan. Samoin vaimoni minun. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
13/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vaimo hommaisi miehelleen kaverinsa,tai siskonsa,jota mies saisi aina joskus panna. Ei olisi mitään syytä hylätä muuten hyvää puolisoa.

Vierailija
14/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ongelma on suhteessa, ei vaimossa. Haluttomuus on oire suhteen ongelmista ja niiden selvittämiseen tarvitaan kaksi.

Vierailija
15/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on hyvä, ei nainen saa kiristää seksillä vain sen vuoksi ettei itse halua. Muualle saa mielestäni silloin mennä ja jos se ei suhteeseen muuten vaikuta, niin miksi nainen siitä saisi kitistä? 

Vierailija
16/17 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma on suhteessa, ei vaimossa. Haluttomuus on oire suhteen ongelmista ja niiden selvittämiseen tarvitaan kaksi.

Eli vastauksesi APn kysymykseen on, että tietenkin saa ehdottaa. Ja siitä ehdotuksesta voi lähteä etsimään ratkaisuja ongelmiin.

Vierailija
17/17 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sivuuttanut moisenongelman seurustelemalla max 5v   olen huomannut että nainen ei jaksa enää panostaa suhteeseen samalla tasolla kuin aikaisemmin, lihoaa, laiskistuu sängyssä, munaa ei enää imetä sillä taajuudella kuin aikaisemmin, persereikää ei tarjoilla kuten suhteen alussa  jne jne juttuja

mutta ne korjaantuu kun kipaisee kylillä ja hakee kiihkeämmän naisen joka juuri eronnut pitkästä suhteestaan ja onpa taas munan imijää muutamaksi vuodeksi.