Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perusilmeesi kuin murhaajalla, mutta muiden takia teeskentelet viehättävää ilmettä?

Vierailija
14.02.2023 |

Minun pitää tietoisesti ylläpitää miellyttäviä ilmeitä, mutta aito luonnollinen ilmeeni on kuin murhaajalla. Joskus teeskentely pettää ja ihmiset pelästyvät kun näkevät luonnollisen ilmeeni ja haluavat pois lähettyviltäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en piilottele sitä, sillä autistina en edes ymmärrä täysin ilmeiden merkitystä

Vierailija
2/3 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen etten näytä siltä. On silti hyvä ettei rasita liikaa kasvolihaksia, että voi rentouttaa kasvot ja leuat? Olisi raskasta pitää koko ajan joku tietty ilme. Ehkä hymy silloin tällöin riittää asioidessa? Moni näyttää Suomessa murhaajalta, joskus kaupassakin yrittää vältellä ja ne tulevat vaan lähemmäs. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi miellyttävä puheääni ja olen hyvin ystävällinen luonteeltani. Vaikka itse sanonkin. Vähän se sattuu kun aina luullaan naaman perusteella aluksi että oon jotenkin vihainen tai tympeä 🙄 Kai sitä on pitänyt ihan tietoisesti kehittääkin tuota äänenkäyttöä kun piirteet on mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi