Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon maailman huonoin karppaaja. :(

Vierailija
25.08.2008 |

Kolme viikkoa olen karpannu ja paino ei ole pudonnut grammaakaan! Ja hiilarit ollu kuitenkin kokoajan reilusti alle 50. Tänään rupes vituttaan ja söin pitsan, jätskin ja keksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt hakemassa itsellesi loppuelämän ruokavaliota, ja tiedät nyt ettei aloittamallsi tyylillä nälkä pysy poissa. Katso syötkö riittävästi muttei kuitenkaan liikaa ja muista se rasva, myös öljyinä. Juustot jumittaa monella.

Vierailija
2/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppailussa ei ole mitään järkeä, huomaathan tuosta itekkin että se on luonnotonta kun on pakko lopulta saada niitä sokereita. Kuule toi ruokaleikki vie helposti syömishäiriöön. Syöt lautasmallin mukaan tavallista ruokaa, niin kaiken järjen mukaan mittasi pitäisi ennen pitkää olla sopusuhtaiset. Karppaamalla saat ehkä nopean startin, mutta ei se pitkän päälle ole terveellistä. Onpahan taas yksi älytön muotidieetti joka altistaa ahmimiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpata yritän, mut niin vaan vetelen hiilareita jos niitä on jossain tarjolla, ajattelen että eihän noin pieni määrä mitään. Eikä paino tietysti tipu.

Syötkö tarpeeksi rasvaa, juotko riittävästi vettä? Jospa sun pitäisikin nostaa hiilarimäärää vähän?

Vierailija
4/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja olen kyllä syöny aika paljon, niitä kai sit pitäis yrittää vähentää.. Mut mitä mä sit syön? Pelkkää salaattia vai? :/

Vierailija
5/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta viikko karppaan. paino ei ole juurikaan tippunut. Mutta housuihin jouduin kyllä etsimään vyön. Luulen kyllä että syön liikaa, mutta kun se ruoka on niin hyvää. Ja juotua tulee ihan liian vähän.

Olo on kyllä tämän karppauksen aikana parantunut huomattavasti. En enää kärsi huimauksesta ja heikotuksesta mitä ennen oli jatkuvasti. Muutenkin olo pirteämpi ja terveempi. mieliala positiivisempi ja reippaampi. Jo pelkän olon takia jatka. Nyt yritän keskittyä tohon ruokamäärään ja juomiseen. Jospa tästä alkaisi tosissaan vielä kutistumaankin.

Vierailija
8/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutu-karppaaja. Paino himskatti vaan ei tunnu putoavan. Tää on mun kolmas karppausaloitus. Aiemmin paino pudonnut n. 5kg ja sitten olen repsahtanut ja palanut normi hiilarilinjalle takaisin. Jospa nyt saisi pidettyä tätä linjaa :)

Se, miä karppauksessa on tökkinyt on rasvan katoaminen vääristä paikoista. A/B rinnat muuttuu karppauksen myötä kokoon AA. ja sekoös sitten itsetuntoa syö. Tähän kun joku viisas osaisi vastata. Mitä tehdä, ettei näin kävisi...

Vierailija
9/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla ap että toi sun repsahdus auttaa antamaan sysäyksen alas. Jatka vain, lopussa kiitos seisoo, jos ei muuta niin hyvä olo ja kaunis iho!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi