Neuvoja, miten saisi ihastuksen loppumaan?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää loppua?
Olen aikuinen enkä teini. Omat elämät. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää loppua?
Olen aikuinen enkä teini. Osapuolilla omat elämät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tässä työkaverissa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin kumppanin, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Olen siis AP
Etkä ole, ja sen tajuavat kaikki. Mitä sinulle on tapahtunut, että olet tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tässä työkaverissa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin kumppanin, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Olen siis AP
Etkä ole, ja sen tajuavat kaikki. Mitä sinulle on tapahtunut, että olet tuollainen.
Tai siis olen
Jakomielinen seksihullu
AP
- Ajattele, että hänellä on paiseita ja näppylöitä selkä ja pylly täynnä
- Ajattele, että hänen hengitys haisee viemäriltä
- Ajattele, että anoppi tekisi elämästäsi helvettiä
- Ajattele, että ihminen on niin pihi ettei vedä vessaa ja pese käsiä vessassa käynnin jälkeen
- Ajattele, että ihminen on niin sivistymätön, että niistää ravintolassa nenäänsä, ei tiedä mikä Auswitch on ja ei osaa kuin muutaman sanan englantia.
Auttoiko?
Ihastuksen saa loppumaan kahdella tavalla.
Joko et pidä mitään yhteyttä henkilöön etkä ajattele häntä tai edes tee asioita, jotka muistuttavat hänestä. Lopulta unohdat hänet, mutta siihen menee kauan.
Tai sitten hankkiudut tilanteeseen, jossa näet hänen huonot puolensa, esimerkiksi seuraat selvin päin hänen känniörvellystään, tai lainaat hänelle rahaa jota hän ei maksa takaisin.
Itse testaan ensimmäistä vaihtoehtoa jo vuodesta 2016, ja viime aikoina on jo vähän helpottanut.
Miksi pitää loppua?