Oletko ajatellut, että ehkä Tiffany Cromwell on vain introvertti, joka ei pidä siitä että kamerat tunkevat kotiin?
Oletko ajatellut, että ehkä Tiffany Cromwell ei ole kylmä, vaan kenties vain introvertti joka ei vain pidä siitä että kamerat tunkevat kotiin yksityisalueelle?
Kommentit (58)
No ollaan ajateltu. Silloin kuuluu sanoa kohteliaasti ei kiitos.
Ei vaan toimi telkkarissa tommonen naama norsun veedulla mököttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen introvertti mutta osaan kyllä olla lämmin ja kohtelias ihmiselle joka on kutsuttu meidän kotiin. Näissä ohjelmakommenteissa ei ole lainkaan huomioitu sitä, että Valtteri mainosti näppärästi sitä omaa giniään koko ajan. Tiffany oli se, joka toi sinne terassille sen mainoshatun ensin ja sen jälkeen päässä oli mainoslippis. Mahtoiko koko ohjelman idea heidän puoleltaan olla juoman markkinointi, tuumailin.
No missä kohtaa hän oli epäkohtelias? Laittoi ruoat ja antoi tilaa Marjalle ja Valtterille ohjelman tekemiseen.
Mariahan kertoi, ettei ymmärrä kunnolla aksenttia ja siksi kyseli lopulta enemmän suomeksi. Ja ohjelma on kuitenkin suomenkielinen. Että mitä siinä sitten pitäisi tehdä jos ei ymmärrä kieltä mitä pöydässä puhutaan?
Enpä itsekään olisi paraatituulella, jos uppo-outo ihminen tulisi kameroiden kanssa utelemaan henkilökohtaisista asioistani.
Tuskin sitä on väkisin siihen ohjelmaan pakotettu. Jos suostuu esiintymään, silloin esiinnytään kohteliaasti.
Ja toiseen asuntoon olis voinut mennä. Miksi oli tuolla?
Minusta Tiffany vaikutti Elon Musk'in "kohtalotoverilta" eli lievästi autistiselta. Kenties pyöräilijät ovat keskimäärin autistisempia kuin ei-pyöräilijät. Minä ainakin pidän itseäni aspergerina*, ja pyöräilen kesät talvet, vielä yli 7-kymppisenä. Kaiken kukkuraksi olen Transsendenttisen Meditaation pitkäaikainen harrastaja: tänäkin uamuna rauhoitin lievän ilmeisesti supraventrikulaarisen takykardian 20 minsan sessiolla.
* Yksi erikoinen indikaattori on se että tajuan vitsit ns. viipeellä!
Ei se introverttiys tuota käytöstä selitä, vaan selvä kusipäisyys.
Vie Raili ja Reino kirjoitti:
Minusta Tiffany vaikutti Elon Musk'in "kohtalotoverilta" eli lievästi autistiselta. Kenties pyöräilijät ovat keskimäärin autistisempia kuin ei-pyöräilijät. Minä ainakin pidän itseäni aspergerina*, ja pyöräilen kesät talvet, vielä yli 7-kymppisenä. Kaiken kukkuraksi olen Transsendenttisen Meditaation pitkäaikainen harrastaja: tänäkin uamuna rauhoitin lievän ilmeisesti supraventrikulaarisen takykardian 20 minsan sessiolla.
* Yksi erikoinen indikaattori on se että tajuan vitsit ns. viipeellä!
Minäpä luulen että sulla on vain ns. pitkät piuhat.
Ei introverttiys kyllä tarkoita sitä että olisi kylmä ja töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta introvertistä voi saada tällaisen kuvan sellainen henkilö joka ei asiaa tunne! Sehän se juttu just on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä väitettykään avauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä väitettykään avauksessa.
Väitettiinhän, että ei ole kylmä vaan vain introvertti.
Eihän ne kamerat sinne ilman lupaa tunkeneet.
Vierailija kirjoitti:
No ollaan ajateltu. Silloin kuuluu sanoa kohteliaasti ei kiitos.
Ei vaan toimi telkkarissa tommonen naama norsun veedulla mököttäminen.
Mökötän jos haluan, saatana.
No en kyllä itsekään jotain Veitolaa kotiini ottaisi. Australialaiset yleisesti ovat vielä tervejärkistä porukkaa suomalaisiin verrattuna, sinne ei kaiken maailman pak.oloisetkaan kävele heittämällä valtion kustannuksella lorvimaan.
Ei kenenkään tarvitse pitää kaikista. Sitäpaitsi Tiffany saattoi olla lyhyellä lomalla Valtterin luona ja Maria pilasi siitä nautinnosta yhden päivän.
En yhtään ihmettele jos ulkomaalaiselle syntyy Veitolasta outo vaikutelma ja hän miettii mielessään onko sittenkin päästänyt kotiinsa jonkun kylähihhulin. Ja jos paikalla olijat puhuivat keskenään suomea, sehän on todella tylsä tilanne muunkieliselle, joka ei ymmärrä yhtään mitä tapahtuu ja tylsistyy siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta introvertistä voi saada tällaisen kuvan sellainen henkilö joka ei asiaa tunne! Sehän se juttu just on.
No eikä ole "se juttu", ei liity mitenkään intro- tai ekstroverttiyteen.
Mäkin olen introvertti mutta osaan kyllä olla lämmin ja kohtelias ihmiselle joka on kutsuttu meidän kotiin. Näissä ohjelmakommenteissa ei ole lainkaan huomioitu sitä, että Valtteri mainosti näppärästi sitä omaa giniään koko ajan. Tiffany oli se, joka toi sinne terassille sen mainoshatun ensin ja sen jälkeen päässä oli mainoslippis. Mahtoiko koko ohjelman idea heidän puoleltaan olla juoman markkinointi, tuumailin.