Minne kaupunkiin brasiliaan lomalle?
tekis mieli brasiliaan mut ei yhtään tunne maata, et mitkä kaupungit kivoja. Aikuisia vaan matkaan lähtee..
Kommentit (10)
Olin kymmenisen vuotta sitten sellaisella lentopassilla Brasiliassa. Kolmen viikon aikana näimme muutaman eri kaupungin, olimme myös Iguassun putouksilla ja Amazonilla. Rio oli monipuolinen ja Salvadorissa oli tunnelmaa. Me oltiin vaan suurissa kaupungeissa, jälkikäteen olisin mielelläni tutustunut enemmän viehättäviin pikkukyliin.
Fortaleza voisi myös olla sopiva teille jos haluaa lähemmäs päiväntasaajaa.
matkailija. Itselläni tosin aina lapsi ollut mukana, mutta paljon ollaan kierrelty. aikuisille tosin suosittelen ehkä jotain kiertomatkaa, missä näkisi useampia paikkoja. itse pitkästyn samassa paikassa olemiseen. Matkatoimistot myyvät myös noita kiertoreissuja. yksi lempi- paikoistani on CANOA QUEBRADA! olen ollut siellä lapsen kanssa omatoimimatkalla. yksi ehkä kauneimpia paikkoja, huomasin sen nyt olevan aurinkomatkoillakin. mahtava letkeä meno, hyvä yöelämä. ihana ranta, dyyneillä mäenlaskua, ratsastusta, ystävälliset ihmiset ja vaikka mitä mukavaa.
Tarkoitus olis lähteä äkkilähdöllä matkaan, et siksi olis löydyttävä jonkun tsto:n kautta
ja lapsillehan toi lentomatka on melko pitkä.
Toivotaan et kokemuksia sais..
Tosi vaikea valinta minne mennä kun maa ei tuttu
Aivan ihana matka! Pieni kylä on kyseessä, mutta useita retkiä on helppo tehdä lähikaupunkeihin. Kannattaa kokeilla!
Onko paikassa hyvä yöelämä? Ja mikä lähin isompi kaupunki missä voi bailata?
Matkalle pääsee mihin vain, ei tarvitse olla Aurinkomatkoissa ym. sidottuna!