Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri joka on äitinsä kanssa kaveri?

Vierailija
05.02.2023 |

Eli kaverin äiti ja kaveri ovat tiiviisti ystäviä ja parhaita kavereita. Ja samalla heillä on tiivis suku eli vierailee ensin sukulaisilla, tulee viimeiseksi vierailulle luoksesi? Ja pitäisi tavata kaverin poikakin kaverin mielestä, vaikkei se muita kiinnosta välttämättä. Miten selviätte tuon tyyppisistä tutuista? Jos harvoin näette edes.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä. Ei sinun tarvitse poikaa tavata, jos ette ole ystäviä.

Vierailija
2/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma? Harvoin edes näette ja silti kaverista pitäisi selviytyä. Vai haluatko siis, että kaveri näkisi sinua enemmän ja sukua vähemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tässä on ongelma? Harvoin edes näette ja silti kaverista pitäisi selviytyä. Vai haluatko siis, että kaveri näkisi sinua enemmän ja sukua vähemmän?

Kyse on siitä että kaveri on äitinsä kanssa tiiviisti ja kaveri, toveri. Mihin hän muita tarvitsee melkein. Ja perheenjäseniä löytyy. Mitä virkaa tässä kuviossa on sitten muilla.

Vierailija
4/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt yhtään tästä sain kiinni, niin mulla oli tällainen kaveri. Sinänsä on hieno asia, että on hyvissä väleissä sukulaisten ja perheen kanssa. Meillä oli käytännössä tapaamiset niin, että ensin kävi äitinsä, sitten sisaruksen perheen ja vielä muiden sukulaisten luona. Kun sitten viimeisenä pääsi minulle, teputti jo koko ajan kun on ollut koko päivän liikkeellä ja pitäisi jo lähteä kotiin. Eli kun tavattiin, ei kuitenkaan ollut aikaa minulle.

Yritin useamman kerran ehdottaa, että tulisi joskus käymään ihan vain mulla. Oli kuitenkin niin paljon mukavampi hoitaa kaikki samalla reissulla. Hän ei kuitenkaan asunut kovin kaukana että pitkä matka olisi asiaa täysin selittänyt.

No, enää emme ole tekemisissä muista syistä. Teki sen verran usein ohareita, joten tein johtopäätökset ettei ystävyys ollut ystävyyttä vaan hyötysuhde. Olin tärkeä vain kun tarvitsi jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan