Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla sait tietää kumppanisi pettävän?

Vierailija
05.02.2023 |

Oliko kenties huulipunaa paidankauluksessa vai tekstiviesti "pizzalähetiltä"? Kerro kokemuksesi alle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui kotona paljon työpaikan uudesta työntekijästä. Yllättäen olivat kavereita somessa, tykkäilyjä päivityksiin puolin ja toisin. Lopulta whatsappissa viestittelyä, joka ilmeni siten et olivat aina, siis ihan aina samaan aikaan paikalla. Varsinkin öisin. Laskin 1+1 ja mieskin tunnusti.

Vierailija
2/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puhelimeen kilahti aamulla miehen vielä nukkuessa viesti "keittiö/kari":lta, tehtiin juuri remppaa joten avasin viestin, meillä ei siis millään lailla piiloteltu puhelimia, ollaan lankapuhelinsukupolvea ja käytettiin toistemme luureja sujuvasti ristiin. No katos, nimellä olikin tallennettu työpaikkakunnalta joku nainen, jonka kanssa oli sutinaa ja joka oli laittanut itsestään pari tyrkkykuvaa ja viestin että ikävä. Laitoin takaisin että ikävä loppuu ihan justiinsa, kun saan pakattua miehen kamat ja lähetän sen matkoihinsa kunhan heräilee. Ja näin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tunnusti ihan itse pettävänsä koska ei kestänyt perhe-elämäämme ja ongelmiamme jotka elämäämme saapuivat kun teinipoikamme alkoi luisumaan alamäkeä ja sossut sun muut tulivat mukaan kuvioihin.

Vierailija
4/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso itse kertoi.

Vierailija
5/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen faktaan ja kokemuksiini, että kaikki muutkin kuin kepulaiset pettää heti tilaisuuden tullen. Ei siinä sen kummempia merkkejä tarvitse etsiä. Mutta mitä sitten, käyköön vieraissa jos se hänelle tuottaa iloa.

Vierailija
6/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhden kerran voisi antaa anteeksi?

Vierailija
7/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy vieraissa tai varmaan tutussa😂kun tilaisuus koittaa.Kyllä se oikein naamasta loistaa,mutta eipä asuta yhdessä.

Vierailija
8/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin epäillä exää kun alkoi tilalla oman vakioannoksensa lisäksi simpukkapitsaa ihan tuntemattomaan osoitteeseen.

Hän siis oli jättänyt omat pitsaonline-tunnukset auki mun puhelimeen.

Toisella kerralla yhteinen kaveri kertoi miehen olleen yhden naisen luona, kaveri luuli, että oltiin erottu. Otin itse yhteyttä naiseen ja kyselin vähän ja nähtiin, mieshän kielsi kaiken siihen asti, kun laitoin miehelle yhteiskuvan meistä naisen luota.

Vierailija
9/9 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin epäillä exää kun alkoi tilalla oman vakioannoksensa lisäksi simpukkapitsaa ihan tuntemattomaan osoitteeseen.

Hän siis oli jättänyt omat pitsaonline-tunnukset auki mun puhelimeen.

Toisella kerralla yhteinen kaveri kertoi miehen olleen yhden naisen luona, kaveri luuli, että oltiin erottu. Otin itse yhteyttä naiseen ja kyselin vähän ja nähtiin, mieshän kielsi kaiken siihen asti, kun laitoin miehelle yhteiskuvan meistä naisen luota.

Aikamoiseen valepukkiin olet tutustunut.Onneksi paljastui ja mies menetti teidät molemmat.