Pieneen tilaan menevät tuplamatkarattaat lapsille vuoden ikäerolla...
Lapsillemme on tulossa noin vuoden ikäero. Kaipaisin vinkkejä sisarusmatkarattaista, jotka menevät pieneen tilaan. (Rattaiden pitäisi mahtua Peugeot 206:n takakonttiin.) Rattaita olisi tarkoitus käyttää esim. kauppakeskuksissa ostoksilla käydessä sekä matkoilla.
Varsinaiset rattaat päivittäiseen käyttöön meillä jo on, joten vinkkejä niistä emme kaipaan.
Kommentit (5)
Meillä on myös MacLarenit (ihan yhden istuttavat kylläkin) ja tosi hyvät rattaat.MacLarenia myy pk-seudulla vaunu aitta.Tsekkaa www.vaunuaitta.fi
Peg peregolla ja Maclarenilla näytti olevan kätevän pieneen tilaan meneviä matkiksia. Kiitos vinkeistä. Täytyy vielä varmistaa takakontin mitat.
Lisäkokemukset ovat tervetulleita.
Maclarenin 2005 vuoden Rally Twin Babyt värillä Chili oli mun mieleen, eikä olisi edes pahan hintaiset jenkeissä (voitaisiin tuoda sieltä).
http://babydealz.stores.yahoo.net/20maratwbast.html
Noissa ei vaan ollut mainintaa siitä, että voiko istuimet kallistaa erikseen.
ainakin meidän menopeleissä (n. 4 vuotta vanhat twin traveller-tuplat) selkänojat saa kallistettua erikseen. voithan tsekata vielä valmistajan nettisivut, linkki mun ekassa viestissä.
Meillä on lastentarvikkeen myymät herqules tuplasateenvarjorattaat voin suositella. Erilliset selkänojan ja jalkatuen säädöt. Kaksi tavarakoria, erilliset kuomut, 5-pistevaljaat ja sadesuoja kuuluu pakettiin. Menee pieneen tilaan. Käy tutustumassa liikkeessa.
moikka,
meillä käytössä maclarenin vierekkäin istuttavat tuplat. en ole varma saako näitä suomesta,me hankittiin omamme käytettynä ulkomaiselta nettikirppikseltä. tai siis vaunu-aitta lauttasaaressa myy maclarenia mutta en tiedä onko heillä tuplia.
mutta nämä menevät siis pieneen tilaan. muuten olen ollut tyytyväinen mutta yhtenäinen työntöaisa olis kivempi, näissä siis sellaiset sateenvarjokoukut.
katso www.maclarenbaby.com.
kaupungilla näin jollain jotkut peg peregon tuplamatkikset, oli myös kätsän näköiset. noidenkaan saatavuudesta en tiedä. malli on nimeltään aria twin.