Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kikka teillä helpottaa pissahädän tunnetta jos on kauhea hätä eikä vessaan pääse?

Vierailija
02.02.2023 |

Ite yritän supistella lihaksia ja nostaa housuja niin että sauma painaa jalkoväliä tai istua siten että hädän tunne poistuu. Miten te?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskemalla housuihin häviää hädän tunne heti.

Vierailija
2/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuiskaan aina naiselle ei hätää anna tulla vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jalat ristiin ja joskus jopa painan käsilläni sieltä jos on ihan hillitön hätä

Vierailija
4/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen ainakin istumasta ylös seisomaan jos vaan mahdollista, se helpottaa vähän kun ei purista rakkoa..

Vierailija
5/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainaki yritän istua ja painaa pimpsaa penkkiä vasten tiukasti tai sitten käsillä painaa pildeä sen aikaa että hädän tunne helpottaa

Vierailija
6/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut hieroa alapäätä siten että alkaa kiihottaan mulla se tepsii pystyy taas hetken olemaan ilman hädän tunnetta esim kotona ollessa jos hyvä leffa kesken ni vähän kun hieroskelee niin hädän tunne katoaa

Vierailija
7/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut hieroa alapäätä siten että alkaa kiihottaan mulla se tepsii pystyy taas hetken olemaan ilman hädän tunnetta esim kotona ollessa jos hyvä leffa kesken ni vähän kun hieroskelee niin hädän tunne katoaa

Olet ilmeisesti nainen. Miehillä tuo voisi myös helpottaa, sillä erektion ollessa päällä, pissaaminen on paljon vaikeampaa. Ihan joka paikassa se ei ole kylläkään mahdollista toteuttaa, esim. bussissa tai elokuvateatterissa, varsinkaan jos on paljon muitakin ihmisiä.

Vierailija
8/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset kokeillu tätä?

Vierailija
9/9 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumalla jonkun kovan esineen päällä ja supistamalla lihaksia