Mistä laadukas " prinsessapuku" ja nukenvaunut, joissa olisi sitä jotain?
Suomalaisten lelukauppojen tarjonta tökkii ja pahasti...
Olisin valmis maksamaan enemmänkin jos vain löytäisin pikkutytölleni prinsessapuvun, joka ei näytä vain ala-arvoisen laatuiselta polyesterikangaskasalta.
Sama nukenvaunujen kanssa: mistä löytää tukevat ja hyvät vaunut pikkuäidille? Brion vaunut ovat varmasti oivalliset laadultaan, mutta niiiin tylsiä ulkonäöltään. Onko jollain kokemusta BabyAnnabel -vaunuista?
Amazon.co.uk on yleensä ollut pelastus, mutta nyt ei sieltäkään löydy mitään...Olisiko jollain tiedossa joku ihana lelukauppa netissä?
Kiitos!
Kommentit (13)
Ei se ihan kaikkein kevyin " rimpulamalli" (sateenvarjorattaat) mutta kaikki muut joissa kumipintaiset pyörät. Meilläkin kestäneet aikoinaan 2-3 veen istumista.
Katso www.zapfcreation.com
löytyy osoitteesta www.roseandrobin.com. Ostin sieltä pojalleni ritaripuvun ja olin laatuun ja pikaiseen toimitukseen tyytyväinen. Tyttöjen prinsessapuvut ovat alkaen 87 euroa. Jos ottaa erillisen hameen ja yläosan yhteishinnaksi tulee 54 euroa.
Ostin itse nettikaupasta www.nitta.fi. ihanan ruususen puvun neidilleni + viitta. En tiedä onko jo ehtinyt myyjä laittamaan sivuillensa kuvia...ostin vähän ennakkoon...
Voit hyvin myös soittaa ja kysyä sähköpostiisi kuvia tai siis sähköpostilla kysyä kuvia... :D
Hinnat ovat kohtuullisia tuo ruususen puku oli 25,50 e ilman viittaa. Viitta 13,50 e.
Nuo markettien " prinsessapuvut" ovat surkeita rättejä!!! Maksavat hirveitä ja ovat aivan " karvahattumalleja" ... KUNNON PRINSESSALLE KUNNON PUKU!!!
Heippa Sylviina!
Kävin tuolla mainitsemallasi nettisivuilla ja auts... heippa lapsilisät!
Osaatko näin pikaisesti neuvoa miten sieltä tilataan. Maksetaanko luottokortilla vai miten?
En ole ennen tilannut mitään ulkomailta ja vielä vähemmän ymmärrän saksaa - päivääkään en ole lukenut... :C. Onnistuukohan tuo tilaaminen meikäläiseltä vai pitääkö jättää homma niille jotka sen taitavat?
Aika ihania juttuja: mm. tuo baby born joulukalenteri maksaa meidän leluliikkeessa puolet enemmän. Paljonko on postit ja kauanko toimitus maksaa?
Olin kuin liisa ihmemaassa tuolla... ei kai saisi päästää täältä landelta mammaa noille sivuille.... :D... onneksi mies nukkuu jo ...heh heh
Joten voin suositella. Miinuksena postikulut, olikos vähän päälle 15E.
Nukenvaunuista, mielestäni kauneimmat ja ihanimmat nukenvaunut ovat Brion vanhat nukenvaunut, metallirunkoineen, suurine pyörineen ja jousituksineen. Itse hankin hyväkuntoiset 70-luvun Brion vaaleanpunaiset vaunut Huutiksesta ja aion säästää ne vielä lapsenlapsille. Nykyisistä valikoimista en ole parempia löytänyt.
Maksu on luottokortilla. Mielstäni oli helpot systeemit, vaikka en saksaa osaakaan. Postikulut oli noin 16 euroa, mutta sen säästää nopeasti jo pari tuotetta tilaamalla. Toimitus luvataan kahdessa viikossa. Me tilattiin viime viikon keskiviikkona ja nyt perjantaina tuotiin kotiin iiiso lelupaketti : ). Postikulut huomioiden säästettiin lasten lahjoissa (isovanhempien maksamissa) varmaankin 100 euroa.
..niin kotiuduin juuri uudesta toys " r" us- lelukaupasta, ja siellä oli muutamia erilaisia prinsessa- pukuja, hintoja en katsellut, kun meidän " prinsessa" vielä liian pieni tuollaisiin.. =)
Ja rattaita/vaunuja oli myös kivan näköisiä! Jos kukkaronnyörit periksi antaisivat, ostaisin varmaan söpöt BabyBorn- tuplajoggerit. Oli söpöt, hinta tosin lähes 100¿..Myös Gracolta oli tyylikkään näköisaet vaunut, 50¿. Niissä etupyörät oli pienenemmät kuin takapyörät. Hienot oli. =)
Itse olen ostanut kaikki naamiaisasut ja prinsessapuvut http://www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1020… Pinjatasta. Tuomas-veturi on ostettu myös tuolta.
Nukenvaunuja en sieltä löytänyt.
Lelutalo myi myös mielestäni laadukkaita leluja lapsille.
Asumme sen verran syrjässä, että tullut käytettyä noita verkkokauppoja jonkin verran.
Mitä mieltä olet Lindexin prinsessamekosta? Siellähän on valikoimassa valtavan ihana prinsessamekko. Se on ihan oikea mekko, eikä mikään halvan näköinen satiinirutku, niinkuin useimmat lelukauppojen prinsessavaatteet. En löytänyt netistä Lindexin sivuilta kuvaa siitä, mutta jos kokeilet huutiksesta, niin sieltä löytyy samaa mekkoa.
tarkoitatko puvuilla just näitä mitä myydään cittareis, prismois hintaan 39e suurinpiirtein? Samaja pukuja BR lelu myy 19.90 jos en väärin muista. Meillä on BR lelusta ostettuna neidille prinsessa ruususen mekko ja tuhkimon ja on ollut todella kestävät. On pesty pesukoneessa ainakin 10krt ja on edelleenkuin uudet puvut. Mekoilla on vappubileet ja muut menty pihalla liukumäessä kuin hiekkalaatikolla kontaten ja silti ehjiä/ siistejä :O)
Brion vaunut on tosiaan tylsiä, mutta ainuita kestäviä oikeasti, jos haluaa vaunujen kestävän enemänkuin vuoden ;) Meillä isompi työnteli brion vaunujen ratasosassa 1 vuotiasta neitiä aikoinaan pitkin asuntoa, ja kesti hyvin :O)
Itse etsin aikoinaan vaunuja varmaan vuoden, mutta kaikki mitkä oli suloisia, ihania ja tyttömäisiä niin oli sellaisia rimpuloita et oksat pois. Lapsi kun nojaa niihin itse painollaan niin meinaa romahtaa jne...