Sari ei tasantarkkaan ole voinut lihoa 7 kiloa! jos kerran nyt painaa n. 50 aiemminko painoo olis ollu 43.. hahahaa!!! onhan se hoikka muttei kylla tasan NIIN hoikka sentaas!!!!
On tainnu vaan LUULLA olevansa niin kovasti alipainoinen ja todellinen paino tyulikin yllärinä. Tai sitten vaan ei oikeesti osaa laskee.
Kommentit (17)
kisan jälkeen paino oli jotain 56????
Ettei ole reilua, että 45-kiloinen ja 90-kiloinen saavat yhtä paljon.
Jos Sari painoi ennen 45 kg ja nyt 7 kg enemmän, niin painoa on juuri se 52 kg.
Ei 45 kg ole hirveän vähän jollekin 155-senttiselle..
Mä oon 168 ja painan 56. Ja ihan ok.
Ei nyt toki montaa kiloa heitä, mut kilon kepeesti. Mistä lie johtuu?
Jos oikeesti olis lihonu 7 kiloa, ei sille mitenkään vois mennä aina vaan ne samat farkut jalkaan!
Vierailija:
Jos oikeesti olis lihonu 7 kiloa, ei sille mitenkään vois mennä aina vaan ne samat farkut jalkaan!
Kyllähän seitsemän kiloa näkyy ja tuntuu tuon kokoisella. Mira kyllä valitti painoaan, mutta onko Sari puhunut aikasemmin mitään?
Vierailija:
Ja kireet olivat sillonkin. Nyt ehkä pikkasen liian kireet, mutta hyvin menevät päälle.
ei mee samat farkut kyllä jalkaan kuin nyt. Vaikka on matalalantioiset.
Vierailija:
ei mee samat farkut kyllä jalkaan kuin nyt. Vaikka on matalalantioiset.
No sitten sulla menee ne kaikki 10 kiloa perseeseen, eikä mihinkään muualle.
En ole muutamaan viikkoon seurannut BB:a.
eli Sari on painanut ennen pikalihotusta ehkä 52 kg, jossa oli seitsemän kiloa talossa tullutta painoa.
Vierailija:
Sari painoi 56.3 kg punnituksessa ennen sitä vaatteiden pukemis päivätehtävää.
Eli lähtöpaino olisi 49 kg.
BB:ssä oli pikalihotustehtävä, jossa asukkaiden painoja ja lihoamisia kerrottiin.
Itse olen 150 cm ja 42 kg. Ja sopivan painonen.
Noh, voisin kyllä kiinteämpi olla, mutta ehkä tässä vielä ehtii kiinteytyä, kun lapsikin on vasta 8 kk. Tähän asti olen harrastanut lapsen syntymän jälk. vain vaunujen kans kävelyä.
Hannekin on lihonut talossa, ei kerrottu kuinka paljon.
Itse painoin ennen 42, eikä sitä näin lyhyenä (Sari näyttäis olevan mua lyhyempi) miltään luurangolta näytä.