Tuote-esittelijän työ, otetaanko vain nuoria?
Olen kokopäivätyössä, mutta en kunnolla pärjää palkallani, matalapalkkatyötä kun teen. Olen etsinyt lisätöitä, joita voisin tehdä töiden jälkeen ja viikonloppuisin ja yksi mitä olen ajatellut ja hakenutkin on tuote-esittelijän työ. Siis nämä, joissa esimerkiksi marketeissa tarjotaan maistiaisia jostakin tuotteesta. Tiedän, että näitä on muitakin, mutta tuota elintarvikkeiden esittelyä ajattelin.
Onkohan minulla mitään mahdollisuuksia saada kyseistä työtä kun en ole nuori ja nätti vaan tavallisen näköinen keski-ikäinen? Onko kukaan täällä tehnyt näitä töitä?
Kommentit (5)
No ainakin viime viikonloppuna meidän Cittarissa oli keski-ikäinen tuote-esittelijä.
Paikallisessa marketissa käy vieraileva lihamyyjä myymässä jotain paikallisia lihatuotteita.
72v mies ja asiakkaat tykkää.
Velmu ukkeli😊
Olen siis hakenutkin noita töitä. Haettiin esittelijää tuotteille, joita itsekin käytän ja joista tiedän paljon, mutta en saanut edes minkäänlaista viestiä firmasta johon hain, kai sitä nyt olisi voinut edes ilmoittaa, että "kiitos mielenkiinnosta yritystämme kohtaan, mutta valitettavasti et tällä kertaa tullut valituksi" tai jotain. Eiköhän ikä ollut iso tekijä siinä, että hakemustani ei noteerattu mitenkään.
Ammattilaisen työtä osaamista vaaditaan. Ei riitä et on nätti on osattava myydä on tiedettävä toutteiden sisällöt ominaisuudet. Vaaditaan ruoka-alan tuntemusta osaamista
Olen tehnyt. Tosin silloin olin nuori. Mutta kyllähän niitä on kaupoissa ollut nuoria ja vanhoja. Riippuu myös ihan tuotteesta, millaista esittelijää kaivataan. Juustoa esitellessä tuote-esittelijänä voi hyvinkin olla keski-ikäinen tavallisen näköinen mies tai nainen mutta uutta proteiinijuomaa tai drinkkipohjaa esittelevä on todennäköisesti nuori, aivan kuten tuotteen kohderyhmäkin.