Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisitkö seurustelemaan ujon miehen kanssa?

Vierailija
27.01.2023 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ujoista. Olin pettynyt kun ex-ihastukseni ei ollutkaan oikeasti ujo. Tietysti hänen pitäisi olla muutenkin sellainen, jonka kanssa käy yhteen. Pelkkä ujous ei riitä. Vihaan ylimielisiä jyrääjiä.

Vierailija
2/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman ujon miehen kanssa, mutta jolla kuitenkin hyvät keskustelutaidot. Sellainen mies joka ei puhu eikä pukahda on aika tylsää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Koska olen itse ujo tarvitsen jonkun jonka seurassa pystyn rentoutua. Harmi juttu, mutta tämän olen huomannut.

Vierailija
4/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon ehkä, mutten minkään sosiaalisesti vammaisen kanssa

Vierailija
5/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos olet kuitenkin suhteen eteenpäin viemä voima. Ei siitä muuten mitään tulisi. Itse olen täysin aloitekyvytön ja epäaktiivinen.

Vierailija
6/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä, ja vieläpä erittäin mielelläni. Edellytyksenä siis että kyseessä on oikeasti ujo eikä sellainen joka vain feikkaa olevansa.

Vierailija
7/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se ettei ujo mies uskalla lähestyä ja naiset harvoin tekee aloitteita. Kohtaamista ei siis synny 😕

Vierailija
8/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Tosin suhde lähti käyntiin hieman hitaasti ja epävarmasti, mutta nyt asiat ovat oikein mainiosti. <3

Vierailija
9/9 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo mies ei ollut tutustumisen jälkeen ujo, vaan haukkui minua ja omia kavereitaan. Kun kerranki uskalsi avautua jollekin, paljastui tosi myrkyllinen persoona. Olin kateellinen siitä että muiden seurassa käytös heti muuttui taas ujoksi ja kohteliaaksi, kaksin jäätyämme sain taas kuunnella itseni ja heidän haukkumistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan