Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaiseksi saunan jälkeen on parasta seksiä!

Vierailija
27.01.2023 |

Olen aina ihmetellyt, miksi lauantaina saunan jälkeen harrastettua seksiä pidetään tylsänä ja mielikuvituksettomana. Todellisuudessahan lauantai-ilta on paras aika seksiin. Arki-iltoina on monesti väsynyt olo ja edessä oleva aamuherätys jäytää takaraivossa. Sen sijaan lauantaina on usein saanut nukkua väsymyksen pois, on ehtinyt ulkoilla tai harrastaa muuta mukavaa ja alkuillasta rentoutua saunassa. Kenties on myös ottanut oluen tai viinilasillisen.

Mikä olisikaan parempaa kuin vetäytyä makuuhuoneeseen kumppanin kanssa ja nautiskella kiireettä ja rentoutuneena. Kun molemmat ovat saunapuhtaita, on suuseksikin miellyttävää kummallekin. Aikaa voi käyttää vaikka tunteja, kun seuraavanakin aamuna saa nukkua pitkään. Siis lauantaiseksi kunniaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tämä järjestely jo vuosia. Olkoon millainen sähkökriisi tahansa niin lauantai saunasta en luovu. No joskus joutuu vaihtamaan perjantaihin jos on jotain menoja lauantaina.

Vierailija
2/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai seksi saunassa on parasta seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lauantai-ilta on meilläkin yleisin aika seksille, mutta ei ainoa. Lähinnä kai tuo "lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla" on synonyymi estoiselle seksille.

Vierailija
4/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Kyllä lauantai-ilta on meilläkin yleisin aika seksille, mutta ei ainoa. Lähinnä kai tuo "lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla" on synonyymi estoiselle seksille.

Kyllä, estoisuuteen se mielikuva liittyy. Mielestäni se on outo mielleyhtymä. Meillä seksi on lauantaisin estottominta juuri siksi, ettei ole kiire ja on aikaa kokeilla kaikkea uutta.

Tuo pimeys on toinen mielenkiintoinen asia. Vaimo tykkää pimeydestä, sillä hän kiihottuu ja kokee seksin ennen kaikkea kosketuksen kautta. Itse taas haluan nähdä vaimoni vartalon, minkä takia hämärä valaistus on paras. Hämärä on myös mukavan armollinen keski-ikäiselle: pienet kauneusvirheet eivät näy ja voi kuvitella olevansa itsekin nuoruuden mitoissaan. Kirkas valaistus laskee ainakin minun tunnelmaani. Sen sijaan peitto on vain tiellä. ap

Vierailija
5/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista tiedä, mutta omasta mielestä on kiihottavampaa nuolla pimppaa ennen pesuja.

Vierailija
6/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Kyllä, estoisuuteen se mielikuva liittyy. Mielestäni se on outo mielleyhtymä. Meillä seksi on lauantaisin estottominta juuri siksi, ettei ole kiire ja on aikaa kokeilla kaikkea uutta.

Tuo pimeys on toinen mielenkiintoinen asia. Vaimo tykkää pimeydestä, sillä hän kiihottuu ja kokee seksin ennen kaikkea kosketuksen kautta. Itse taas haluan nähdä vaimoni vartalon, minkä takia hämärä valaistus on paras. Hämärä on myös mukavan armollinen keski-ikäiselle: pienet kauneusvirheet eivät näy ja voi kuvitella olevansa itsekin nuoruuden mitoissaan. Kirkas valaistus laskee ainakin minun tunnelmaani. Sen sijaan peitto on vain tiellä. ap

Vaimoni on aina tykännyt seksistä pimeässä ja niin oikeastaan minäkin. Tottuttiin jo nuorena hänen hämärään huoneeseensa. Toiseksiin oltu aina niin kiinni toisissamme, joten ei pystyisi muutenkaan näkemään mitään. Sitä paitsi itsekin keskittynyt vaimolle antamaan suuseksiin silmät kiinni, koska aistii toisen tunteet ja kiihoittumisen paljon paremmin. Aistit on terävämpänä. Sama juttu oikeastaan naidessakin, silmät menee aika nopeasti kiinni keskittyessä molempien kiimaan ja tunteisiin. Siitä vaan saa niin paljon enemmän irti.  Meillä oli nuoremana makkarissa peiliovikaappeja yksi seinällinen, eipä siitäkään oikein mitään nähnyt, häiritsi vain keskittymistä. Eniten se katselu häiritsee toisen kiiman ja tunteiden lukemista ja häiritsee kyllä myös omaakin tuntemusta miltä kullissa tuntuu pillussa.  Tunteet ja tunnekuohut on ne asiat seksissä joilla eniten merkitystä ainakin mulle.

Vierailija
7/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vaimoni on aina tykännyt seksistä pimeässä ja niin oikeastaan minäkin. Tottuttiin jo nuorena hänen hämärään huoneeseensa. Toiseksiin oltu aina niin kiinni toisissamme, joten ei pystyisi muutenkaan näkemään mitään. Sitä paitsi itsekin keskittynyt vaimolle antamaan suuseksiin silmät kiinni, koska aistii toisen tunteet ja kiihoittumisen paljon paremmin. Aistit on terävämpänä. Sama juttu oikeastaan naidessakin, silmät menee aika nopeasti kiinni keskittyessä molempien kiimaan ja tunteisiin. Siitä vaan saa niin paljon enemmän irti.  Meillä oli nuoremana makkarissa peiliovikaappeja yksi seinällinen, eipä siitäkään oikein mitään nähnyt, häiritsi vain keskittymistä. Eniten se katselu häiritsee toisen kiiman ja tunteiden lukemista ja häiritsee kyllä myös omaakin tuntemusta miltä kullissa tuntuu pillussa.  Tunteet ja tunnekuohut on ne asiat seksissä joilla eniten merkitystä ainakin mulle.

Hoh hoijaa. Olipa taas tarinointia.

Vierailija
8/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Hoh hoijaa. Olipa taas tarinointia.

Tiedän, miksi kommentoit noin, mutta mielestäni se oli turhaa. Antaa kaikkien tarinoida omalla tyylillään ilman tuomitsemista. ap

Vierailija
9/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeassa, mutta me kyllä harjoitellaan lauantaita varten vähintäänkin perjantaina ja sitten verrytellään sunnuntaina. Keskiviikkonakin saunotaan, jolloin useimmiten on "suihkuseksiä".

Vierailija
10/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parasta lauantai-iltana mökillä illallisen ja saunan ja parin oluen jälkeen, parhaan kaverin kanssa (vaimot kotona pois häiritsemästä). M32

Vierailija
11/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se parasta lauantai-iltana mökillä illallisen ja saunan ja parin oluen jälkeen, parhaan kaverin kanssa (vaimot kotona pois häiritsemästä). M32

Uuh. Pääsisinpä mukaan. ;)

M35

Vierailija
12/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh. Pääsisinpä mukaan. ;)

M35

Come on bro !

M32 ja M36

Vierailija
13/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Lauantaina saunan jälkeen -seksiä parjataan aivan syyttä.

Vierailija
14/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo alalauteelle polvilleen ja siitä takaapäin, mitenkäs muilla

Vierailija
15/16 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo alalauteelle polvilleen ja siitä takaapäin, mitenkäs muilla

Lämmöt tuos vaihteessa mite vaimo jaksaa

Vierailija
16/16 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs viikonpäivä tänään onkaan. Saunat lämpimiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän