Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun esikoinen oli pieni aamupalan piti olla terveellinen ja vähäsokerinen. Nyt kun lapsia on kolme en piittaa mitä syövät kunhan syövät

Vierailija
24.01.2023 |

Kaksi vetää suklaamuroja ja kaakaota,kolmas napsii pelkkiä kinkkuleikkeitä kahvin kanssa .
Aamupalat naamaan ja baanalle .

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muksut mene rikki muroista. Lisää paineita vaan vanhemmille.

Vierailija
2/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen panostanut entistä enemmän terveelliseen ruokaan ja vitamiineihin. Lapsilla ja itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös kolmen äiti: olen kyllä jaksanut pitää kiinni terveellisestä ruuasta - siis myös aamupalasta - samoin kuin jaksan ja viitsin huolehtia läksyjenlukurauhasta, hampaidenpesusta, yhteisten tilojen kotityövuoroista, jokaisen lapsen oman huoneet siivoamisesta ja niin edelleen. Mielestäni töiden jakaminen on vuosi vuodelta vähentänyt minun kiireitäni, eikä mitenkään lisännyt niitä, joten en ymmärrä aloitusta. Oliko tarkoitus kertoa, että laiskistuu lapsiluvun noustessa?

Vierailija
4/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ku ainoat lapset kasvatetaan aina curling-vanhemman ottein ja sit ku on monta lasta ei välitetä enää yhtään mitä ne tekee 😂

Vierailija
5/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta ja nyt viime vuosina on entisestään korostunut terveellinen ruoka.

Osittain ihan jo siksi, että se on kohta ainoa asia, johon jotenkin voin tässä maailmantilanteessa itse sataprosenttisesti vaikuttaa. Kaikki muu tuntuu siltä, ettei ole paljon sanan sijaa tehdä mitään, on vain pakko sopeutua.

Vierailija
6/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä myös kolmen äiti: olen kyllä jaksanut pitää kiinni terveellisestä ruuasta - siis myös aamupalasta - samoin kuin jaksan ja viitsin huolehtia läksyjenlukurauhasta, hampaidenpesusta, yhteisten tilojen kotityövuoroista, jokaisen lapsen oman huoneet siivoamisesta ja niin edelleen. Mielestäni töiden jakaminen on vuosi vuodelta vähentänyt minun kiireitäni, eikä mitenkään lisännyt niitä, joten en ymmärrä aloitusta. Oliko tarkoitus kertoa, että laiskistuu lapsiluvun noustessa?

Turha pingottaminen loppuu, kun lapsia tulee lisää, ja se on tervettä ja toivottavaa. Kukaan ei jaksa 4 lapsen äitiä, joka käyttäytyy kuin yhden lapsen tuore äiti. eri

Vierailija
7/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tata en ymmarra. Hankitaan kymmenen lasta ja syotetaan mikroruokaa. Tungetaan sokeria ja limuja naamaan. Kun on niin raskasta ettei ehdi banaania kuorimaan.

Hankkikaa vain niin monta lasta, kuin pystytte takamaan terveellisen ja ehjan elaman.

1 lapsen aiti

Vierailija
8/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, ei sillä lasten suolistoflooralla taida olla mitään merkitystä, sehän vaikuttaa vain vireystilaan, mielialan ja vastustuskykyyn.

Sikäli olen kyllä ihan samoilla linjoilla, että vaikeusaste ei nosta suorituksen arvoa. Mutta myös terveellisesti voi syödä vähällä vaivalla.

Vierailija
9/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman jaksamisen mukaan pitää mennä.

Vierailija
10/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha pingottaminen loppuu, kun lapsia tulee lisää, ja se on tervettä ja toivottavaa. Kukaan ei jaksa 4 lapsen äitiä, joka käyttäytyy kuin yhden lapsen tuore äiti. eri

Ei. Turha pingottaminen ja tays valinpitamattomyys ovat 2 eri asiaa.

Roska ei kuulu lapsen arkeen.

Vierailija
11/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei ole aamuihminen. Aamulla syödään sitä mitä maistuu, että päästään liikkeelle. Loppupäivän voi sitten tarjota terveellisempiä ruokia. 

Varsinkin toinen lapsistani on tosi huono syömään aamulla. Pari palaa suklaata on parempi kuin ei mitään koulupäivän alkuun. Yleensä kyllä syö vähän hedelmää tai jugurttia. Olen iloinen mistä tahansa mitä suuhunsa laittaa, koska välillä mentiin pitkään niin ettei suostunut syömään mitään aamulla. 

Vierailija
12/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tehdään vaan lisää lapsia, mutta ei välitetä heidän hyvinvoinnistaan. Kotoa opitut tavat kantavat sinne aikuisuuteen saakka, myös huonot.

Vierailija
13/13 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä mitä meillä syödään aamulla. Mies hoitaa sen härdellin. Itse olen silloin jo töissä kun kotona muut heräilee päivään.

Minä hoidan sitten muut ruokailut, kuten välipalan, päivällisen ja iltapalan. Ekan lapsen kanssa kyllä tuli panostettua, tai pingotettua, mutta nyt kun niita on kolme, niin ei se ole ihan niin justiinsa. Terveellisyyteen pyritään, ei aina ja joka kerta toteudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan