Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, joilla on AINA kiire

Vierailija
18.01.2023 |

Tai olevinaan ainakin. Eivät he saa yhtään enempää aikaiseksi kuin muutkaan. He ovat usein rauhattomia ja ärtyneitä, ja kehuskelevat itseään siitä, kuinka rankkaa heidän elämä on. Ja heidän mielestään kaikki, joilla ei ole kiire, ovat laiskoja ja saamattomia. Mikä on tämän ilmiön taustalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä mutta nyt ei ehdi, on niin kova kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minulla oli töistä kyllä kova kiire makaamaan sohvalle tänään. Just ja just ehdin ennen klo 16.30!

Vierailija
4/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että vain hitailla on kiire.

Vierailija
5/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen tiedät kenellä on oikeasti kiire ja kenellä ei?

Vierailija
6/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa ne kiireet loppuu, ja hautuumaalle ne korvaamattomatkin työntekijät joutuu.

Vierailija
7/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän sellainen levoton sielu, eli en vain tykkää olla paikallani/tekemättä mitään, mutta en kyllä kehuskele tai valita kiireestä, koska luon sen itselleni ja pidän siitä. Minulle riittää päivän päätteeksi 1h rauhoittumiseen. Ihmiset tuntuvat vain valittavan valittamisen ilosta nykyään eivät osaa suhtautua positiivisesti asioihin. Näkemys ratkaisee.

Vierailija
8/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireestä valittavat ihmiset ovat sellaisia, jotka touhottavat, mutta eivät ole loogisia ja aikaansaavia.

Eivät tunnista ajan käyttöä eivätkä varsinkaan hoidettavien asioiden tärkeysjärjestystä. Yrittävät ehkä tehdä paljonkin, mutta ongelma se, etteivät osaa tarttua vain yhteen asiaan kerrallaan ja tehdä se loppuun asti, ennenkuin aloittavat seuraavan.