Raskauden mahdollisuus?
Olen harrastanut suojaamatonta seksiä joulun aikaan, minulla oli tällöin menkat.
Nyt eilen minulla alkoi ihan laskujen mukaan kuukautiset, mutta jo viikon ajan ennen näitä minulla alkoi ruskea vuoto, johon ei liittynyt mitään kipuja tai kramppeja. Raskaustesti oli lauantaina negatiivinen.
Onko raskauden mahdollisuus nyt siis täysin suljettu pois koska menkat alkoivat normaalisti tuon ruskean vuodon viikon jälkeen vai onko vielä toivoa plussalle 😅
Raskaus olisi tervetullut mutta en haluaisi saada toiveita liian korkealle. Olen ollut raskaana viimeksi 5v sitten ja silloin ensimmäinen oire oli ientulehdus - tällaisista vuodoista en muista mitään enkä myöskään muista kauan meni seksistä plussaan. Perjantaina minulle tuli ientulehdus ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja siksi ehkä jotenkin taas toivoin kovasti plussaa, mieli alkaa yhdistellä asioita epäolennaisesti koska tätä toivoo niin suuresti.
Toivoisin ehkä vain jotain vastaavia kokemuksia, onko kellään tullut normaalisti menkat vielä ennen plussaa vai jääkö aina jo seuraavat menkat pois?