Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko orgasmin voimakkuus tai nautinnollisuus muuttunut iän myötä, suuntaan tai toiseen?

Vierailija
16.01.2023 |

Huomasin netissä erään iäkkään miehen sanovan, että orgasmit tuntuvat hänellä paljon voimakkaammilta vanhuudessa kuin nuorempana. Yllättävä väite.

Muistatko oman elämäsi varrelta, että jossain vaiheessa elämää orgasmit olisivat tuntuneet voimakkaammalta tai laimeammalta kuin jossain toisessa vaiheessa elämää?

Olisi kiva jos mainitset sukupuolesi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käden kautta laimenee. Mutta iän myötä ehdan seksin orgasmit voimistuvat. Ehkä syynä, että on sinut itsensä kanssa, tietää enemmän, mitä haluaa ja mistä nauttii, ja vaimokin osaa enemmän. Jaksetaankin paremmin lasten kasvettua isommiksi.

Vierailija
2/4 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muuttuneet intensiivisemmäksi, pidemmäksi ja niitä tulee useita peräkkäin nyt, kun olen parin viime vuoden aikana saanut myös yhdynnässä.

Olen selvästi rennompi ja vapautuneempi kuin nuorempana ja nautinto on todellakin sen myötä kasvanut ihan uusiin sfääreihin.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen oppinut nimenomaan itsetyydytyksen kautta voimakkaammat, intensiivisemmät orgasmit, ja tuomaan sitä myös yhteisen seksin puolelle. Vaimokin sanoo huomanneensa tämän minusta, kun tietää että masturboidessani pyrin viemään orgasmin saamisen ja nautinnon niin äärirajoille kuin mahdollista.

M53

Vierailija
4/4 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Iänmyötä muutuneet paljon paremmiksi ja vahvemmiksi.

Nainen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän