Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toys R us tarjoukset.

16.11.2006 |

Vantaan pakkalaanhan avattiin tänään kyseinen liike.

Nyt kyselenkin oliko siellä mitään hyviä tarjouksia?

Mietin kannattaako sinne lähteä ostoksille.

Öttis

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava saada hieman vinkkiä, kannattaako sinne lähteä töiden jälkeen matkaamaan. Onko täällä ketään, joka olisi käynyt jo katsomassa liikkeen tarjonnan?

Vierailija
2/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonot kiersi ilmeisti talon ympäri. Eli ilmeisesti oli hyviä tarjouksia, mutta tuskin enää siinä vaiheessa oli tuotteita jäljellä. Itse olin ajatellut että voisihan siellä käydä katsomassa, mutta jäi kyllä väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli käynyt siellä pihassa kurkkimassa, mutta kertoi että ovelta oli piiitkä jono ympäri talon. Ihmiset pääsivät jonottamalla sisälle. Liikennettä oli ohjattu ja palokuntakin oli tullut paikalle. Kauppaan oli ehkä n. 2 tunnin jono. Jäipä sitten miehen ostosreissu siihen, kun piti vain äkkiä ruokatunnilla käydä =)

Vierailija
4/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen LELU voi olla niin tärkeä, että sitä pitää jonottaa oikein jonottamalla ja tunteja?? Ensin sisälle kauppaan ja vielä kassalla sama jono..Ei millään pahalla, ihmetyttää vaan..Jotain hyviä tarjouksiahan siellä oli, mutta silti..

Vierailija
5/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onanpituinen jono ollut. Tossa Legon lentokentässä oli vielä joku rajoitettu määrä, mitä oli tarjolla eli ei todellakaan jaksanut jäädä jonottamaan.

Vierailija
6/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin ison bionicle legon, lätkäpelin ja nintendo ds konsolin, säästöä puolet normaalihintoihin, joten kannatti jonottaa toista tuntia ennen avaamista, varsinkin noi pelikonsolit oli niin edullisia että ei mistään muualta saa! Eli täällä yksi tyyväinen paljon rahaa säästänyt! Tosin harmittaa ihmisten törkys kun tulevat muutamaa minuuttia ennen ovien avausta ja rynnivät jono ohi! Harmittaa niiden puolesta jotka kiltisti jonottavat tunteja tässä kelissä ja jäävät ilman haluamaansa tavaraa..

Vierailija
7/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siellä on ainakin jatkuvasti reilusti tarjousleluja. En itse päässyt silloin jyväskylän liikkeen avajaisiin ja harmitti kun mainostivat niin hyviä tarjouksia, mutta hyvät tarjoukset taitavat kuulua liikkeen jokaiseen päivään. Tietysti riippuu mitä hakee, mutta itse löytänyt sieltä huippuhyviä joululahjoja edullisesti :))

Eli mielestäni kannattanee liikkeessä vierailla myöhemminkin vaikkei avajaisryysikseen olisi ehtinytkään :)

Vierailija
8/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille avattiin jyväskylään toi liike,niin sieltä sai kaikkea ilmaispikkuleluja lapsille mm.palapelin,pikkunuket,pikkuauton yms.

Noita avajaistarjousleluja oli kyllä myöhemminkin hyvin tarjolla,joten kannattaa piipahtaa,kun pahin ruuhka ohi.

Vierailija
9/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamista ja silloin jo jonot kiersivät koko massiivisen rakennuksen.

Vältän kyllä sitä paikkaa mahdollisimman pitkään, vaikka lapset jo sinne hinkuvatkin kun ovat monesti ulkomailla käyneet.

Tarjouksista sen verran että kuulemma PS2:n oli noin 70 euron luokkaa ja joku uusimmista Bratz-nukeista 15 euroa tms, mutta kaikkia näitä oli hyvin rajoitettuja eriä, esim Bratzejä 100 kpl joka menee aika hujauksessa.

Vierailija
10/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oltiin ensimmäisen 50 asiakkaan joukossa. Jono kasvoi tosiaan aivan hirvittäväksi ja moni kääntyikin pois, varsinkin kun kaikki halutut jutut taisi loppua ihan hujauksessa. Siinä sisään mentäessä jakoivat vuoronumeroita mm. pleikkarin ostajille. Itse ostin Little People pakkauksia, joita oli puoleen hintaan (esim. ritarilinna n. 19e, junarata n. 19e, ajoneuvopakkauksia 5e/10e). Eli jotain tarttui mukaankin. Kaupassa meni kassa jonotuksineen n. 45min eli nopeasti sieltä selvisi pois. Ja lähtiessä jakoivat lelurekkoja ja pahvisia palapelejä asiakkaille.

Loppujen lopuksi aika vähän oli mitään kiinnostavaa eli halpa reissu. =)

Vierailija
11/16 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Born uutuus näytti olevan n. 29 e- norm. 54 e. Tosin 200 kpl myynnissä.

Vierailija
12/16 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä pikkukylässä citymarketissa on (joku) en tiedä onko uutuus, mutta baby born paketti 35¿ tarjouksessa.

Itsekkin himoitti tuo toys´r´ us mutta en viitsinyt ensin ajaa täältä satoja kilometrejä, tosin olisin samalla jäänyt vielä kestovaippa hulinoihin mutta kuitenkin.

Ps2 taisi maksaa 74e kpl ? Minkä hintaisi muut konsolit pelit yms lelut muutenkin oli jos joku muistaa, voin sitten " kateellisena" ;) miettiä =))

tuusis

Vierailija
13/16 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään en ostanut, ei tosin ollut tarvettakaan. Minun mielestäni kaikki oli saman hintaista kuin BR-lelussa.

Vierailija
14/16 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miten joku jaksaa jonottaa tunnin sisälle ja sisällä toisen tunnin vaan kun saa joitakin kymppejä alennusta. palaahan siinä sekä aikaa että bensaakin. itse ostan vaikka normaalihinnalla kunhan ei tartte jonottaa ja matkustaa...

Vierailija
15/16 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä positiivisesti yllättynyt miten rauhallista siellä oli! Ihan sai rauhassa kulkea ilman ryysistä! Tarjouksia oli kyllä ihan mukavasti ja tarttuihan noita meillekin mukaan....Mahtaako tänään olla vilkkaampi päivä??

Vierailija
16/16 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä tänään kova ruuhka? Mietin, mahtaakohan huomenna olla kova ryysis.. =)