Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuu perumaan matkansa, niin onko Norwegianilta helppo saada rahat takaisin? Onko kokemuksia?

Matkalle
13.01.2023 |

Siis jos ottaa sen kalleimman lipun jossa on hyvitys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin peruutus ehdoista

2/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen koronaa oli. En muista enää tarkasti, mutta ihan netissä vaan ilmoitus ja homma hoitui nopsaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ostamassa niitä kalleimpia lippuja joissa on hyvitys. En ole vielä kunnolla ehtinyt katsoa mitkä ehdot siinä on eli koska viimeistään pitää perua tms.

Vierailija
4/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Ainakin ennen koronaa oli. En muista enää tarkasti, mutta ihan netissä vaan ilmoitus ja homma hoitui nopsaan. 

No hyvä tietää. Netissä näyttää edelleen pystyvän tekemään ilmoituksen.

Vierailija
5/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ostamassa niitä kalleimpia lippuja joissa on hyvitys. En ole vielä kunnolla ehtinyt katsoa mitkä ehdot siinä on eli koska viimeistään pitää perua tms.

Päätit kysyä sopimusehtoja AV-parlamentilta? Rohkeaa.

Vierailija
6/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit kysyä sopimusehtoja AV-parlamentilta? Rohkeaa.

Enhän kysynyt. Kyllä mä ne sieltä Norwegianin sivuilta katson. Mä kysyin nyt kokemuksia siitä onko helppo saada rahat takaisin. Se lukutaito. 

Vierailija
7/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tuommoisista lipuista saa hyvityksen ihan myyntiehtojen mukaan.

Norski takkuili aikoinaan vain koronan takia siirtyneiden tal peruttujen lentojen kanssa.

Silloinhan se oli menossa konkurssiin, mutta Norjan valtio auttoi. Tämä on nyt uusi Norwegian Air 2.0.

OT:

Yleensä, jos lentokorvauksia on ollut vaikea saada, puhutaan näistä ns. vakiokorvauksista, jotka myönnetään lennon myöhästymisen tms. syyn takia.

Olen netonnut näillä usein matkan hinnan - tuplasti! Eli jos ostaa halvat liput ja lento myöhästyy, korvaus voi olla moninkertainen lippujen hintaan nähden. Tänä päivänä tosin huippuhalvat liput ovat harvinaisia, Norskilla ei ainakaan ole.

Vierailija
8/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikana tarjottiin pisteitä. Ja oli vaikea saada rahana. Tuskin normaalina aikana on sitä ongelmaa.

Vierailija
9/9 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näiden perumisessa ja rahojen takaisin saamisessa ei luulisi olevan mitään ongelmaa.