Mies ei pidä läheisyydestä/ kosketuksesta
mutta pitää seksistä. Onko ajatuksena pitää minut henkisesti etäällä, ettei rakastuisi tai kiintyisi minuun? Itselle tulee tällainen tunne, mutta se ei toisaalta muuten vastaa miehen käytöstä minua kohtaan. Muuten hän kyllä tykkää kosketella ja hieroa minua sekä olla itse välillä hierottavana ja hyväiltävänä. Seksi on hänen kanssaan on parempaa kuin hyvää ja pyrin olemaan ajattelematta asiaa, mutta joskus se vaivaa. Olen asiaa kysynyt ja vastaus ollut, ettei vain ole sellainen. Oletettava vastaus, muuten seksi loppuisi meidän välillä.
Kommentit (9)
Ei tue minua mitenkään eikä ole tarvettakaan. Miten se tähän liittyy?
Olisiko jollakin miehellä kommenttia asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin miehesi tukee sinua taloudellisesti?
Hakeudu siis miehen seuraan joka osoittaa sinulle kaipaamaasi läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollakin miehellä kommenttia asiaan?
En tunne miestäsi niin hyvin, että voisin hänen puolesta vastata.
Minä olen nainen, joka on juuri niin kuin miehesi. En pidä läheisyydestä ja kosketuksesta. Olen varmaan tosi poikkeuksellinen nainen. Toki pidän lähekkäin makoilusta, mutta pidempi vierekkäin olo alkaa ahdistamaan. Seksissä haluan nopeasti asiaan. Olen ollut tällainen aina ja tämä on ikään kuin syntymäominaisuus. Tällä ei ole mitään tekemistä rakastamisen kanssa. Tämä sama on ollut myös umpirakastuneena. Jotkut miehet ovat olleet vähän ihmeissään luonteeni kanssa. Herkästi saa sen käsityksen että minulle on vain seksi tärkeää, vaikka kyse on vain siitä että tarvitsen valtavasti omaa tilaa
Valtaosa miehistä haluaa seksiä. Saadakseen sitä tarjoavat naiselle läheisyyttä, vaikka eivät itse siitä niin perustakaan.
Valtaosa naisista haluaa läheisyyttä. Saadakseen sitä tarjoavat miehelle seksiä, vaikka eivät itse siitä niin perustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, joka on juuri niin kuin miehesi. En pidä läheisyydestä ja kosketuksesta. Olen varmaan tosi poikkeuksellinen nainen. Toki pidän lähekkäin makoilusta, mutta pidempi vierekkäin olo alkaa ahdistamaan. Seksissä haluan nopeasti asiaan. Olen ollut tällainen aina ja tämä on ikään kuin syntymäominaisuus. Tällä ei ole mitään tekemistä rakastamisen kanssa. Tämä sama on ollut myös umpirakastuneena. Jotkut miehet ovat olleet vähän ihmeissään luonteeni kanssa. Herkästi saa sen käsityksen että minulle on vain seksi tärkeää, vaikka kyse on vain siitä että tarvitsen valtavasti omaa tilaa
Olet kui rakkaani, läheisyysmitta täyttyy pian
Kuinka hyvin miehesi tukee sinua taloudellisesti?