Mistä kokouikkari rintavalle ja pullealle? Sellainen, joka tukee oikein hyvin ja pysyy ryhdissä`?
Olisiko suositella? Voiko uikkarissa olla kaarituet? Jos voi, niin sellaiset mielellään.
Kommentit (13)
Olen 160cm / 90kg.
Isotissinen (90 F tai G), muutoin paino aika tasaisesti jakautunut kehoon. Vatsassa röllykkää, mutta ei ihan mahdoton omena sentään.
Tarkkaa vaatekokoa en osaa antaa, se vaihtelee niin paljon. Housut ehkä 44-46, yläosa 46-48 juurikin tissien takia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm / 90kg.
Isotissinen (90 F tai G), muutoin paino aika tasaisesti jakautunut kehoon. Vatsassa röllykkää, mutta ei ihan mahdoton omena sentään.
Tarkkaa vaatekokoa en osaa antaa, se vaihtelee niin paljon. Housut ehkä 44-46, yläosa 46-48 juurikin tissien takia.
AP
Jos edullisemmat kelpaa niin itse löysin ainakin Tokmannilta kaarituelliset ja niitä oli isojakin kokoja. Hinta taisi olla alle 30e.
Vierailija kirjoitti:
läski
Alapeukuttajien mielestä vaikeasti lihava ei ole läski. No ei yllätä tällä palstalla.
Elloksella on yleensä aika hyvin uikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
läski
Alapeukuttajien mielestä vaikeasti lihava ei ole läski. No ei yllätä tällä palstalla.
Alapeukuttajat huomasivat fiksusti ettei kommentoija ollut ymmärtänyt aloittajan kysymystä.
Usein lihaville ehdotetaan uimista liikunnaksi. Jokin puku siinä pitää olla vaikka laihduttaiskin samalla. Katso myös Lorellan sivut. Ovat vähän kallliita, mutta kaipaamiasi tukevia.
Lumingerietä olin minäkin tulossa suosittelemaan :) Olin tosi epävarma voiko nettitilaus toimia mutta kyllä voi - alkuun pääsee tekemällä sen "rintaliivitestin" josta pääsee kokoa arvailemaan ja voi tilata pari eri kokoa kotiin sovitukseen. Minä sain ensisovitukseen sillä testillä liian ison ympärysmitan, mutta asiakaspalvelusta sai niin hyvää apua kun ilmoitin mikä sovittamissani oli vikana niin seuraavat meni ihan nappiin. Tein viimeksi tänään tilauksen kun olen löytänyt oman liivimallini mikä on ns. varma nakki.
Ja edellinen siis kokoa 90E, päärynä vartalonmuodolta mutta silti isorintainen joten liiveillä on tosi iso merkitys.
Laita rintsikat kokouikkarin alle. Jos sekä rintsikat että uikkarit on mustat, kukaan ei huomaa.
🇺🇦🇮🇱
Minkä kokoista uikkaria etsit? Osapuilleen?
Lumingerielta tilasin itse viimeksi bikinit. Uikkarin Snagista, mutta se ei varsinaisesti tue. Käytin pitkään urheilukaupan ns. muotoilevaa, puristus pitää tissit paikoillaan.