Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kokouikkari rintavalle ja pullealle? Sellainen, joka tukee oikein hyvin ja pysyy ryhdissä`?

Vierailija
11.01.2023 |

Olisiko suositella? Voiko uikkarissa olla kaarituet? Jos voi, niin sellaiset mielellään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoista uikkaria etsit? Osapuilleen?

Lumingerielta tilasin itse viimeksi bikinit. Uikkarin Snagista, mutta se ei varsinaisesti tue. Käytin pitkään urheilukaupan ns. muotoilevaa, puristus pitää tissit paikoillaan.

Vierailija
2/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm / 90kg.

Isotissinen (90 F tai G), muutoin paino aika tasaisesti jakautunut kehoon. Vatsassa röllykkää, mutta ei ihan mahdoton omena sentään.

Tarkkaa vaatekokoa en osaa antaa, se vaihtelee niin paljon. Housut ehkä 44-46, yläosa 46-48 juurikin tissien takia.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm / 90kg.

Isotissinen (90 F tai G), muutoin paino aika tasaisesti jakautunut kehoon. Vatsassa röllykkää, mutta ei ihan mahdoton omena sentään.

Tarkkaa vaatekokoa en osaa antaa, se vaihtelee niin paljon. Housut ehkä 44-46, yläosa 46-48 juurikin tissien takia.

AP

Jos edullisemmat kelpaa niin itse löysin ainakin Tokmannilta kaarituelliset ja niitä oli isojakin kokoja. Hinta taisi olla alle 30e.

Vierailija
6/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, miten ois laihdutus.

Vierailija
7/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läski

Alapeukuttajien mielestä vaikeasti lihava ei ole läski. No ei yllätä tällä palstalla.

Vierailija
8/13 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksella on yleensä aika hyvin uikkareita.

Vierailija
9/13 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läski

Alapeukuttajien mielestä vaikeasti lihava ei ole läski. No ei yllätä tällä palstalla.

Alapeukuttajat huomasivat fiksusti ettei kommentoija ollut ymmärtänyt aloittajan kysymystä.

Vierailija
10/13 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lihaville ehdotetaan uimista liikunnaksi. Jokin puku siinä pitää olla vaikka laihduttaiskin samalla. Katso myös Lorellan sivut. Ovat vähän kallliita, mutta kaipaamiasi tukevia.

Vierailija
11/13 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerietä olin minäkin tulossa suosittelemaan :) Olin tosi epävarma voiko nettitilaus toimia mutta kyllä voi - alkuun pääsee tekemällä sen "rintaliivitestin" josta pääsee kokoa arvailemaan ja voi tilata pari eri kokoa kotiin sovitukseen. Minä sain ensisovitukseen sillä testillä liian ison ympärysmitan, mutta asiakaspalvelusta sai niin hyvää apua kun ilmoitin mikä sovittamissani oli vikana niin seuraavat meni ihan nappiin. Tein viimeksi tänään tilauksen kun olen löytänyt oman liivimallini mikä on ns. varma nakki.

Vierailija
12/13 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen siis kokoa 90E, päärynä vartalonmuodolta mutta silti isorintainen joten liiveillä on tosi iso merkitys.

13/13 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rintsikat kokouikkarin alle. Jos sekä rintsikat että uikkarit on mustat, kukaan ei huomaa.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän