Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies päätti innostua jostain älykotiratkaisusta, nyt olohuoneen valokatkaisimesta käynnistyy televisio valojen sijaan

Vierailija
08.01.2023 |

Kun kysyn, että mistä valot saa päälle, niin ärsyyntyy että on nyt kalibroimassa jotain. Viikko jo kalibroitu ilman valoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile saisko tv:n kaukosäätimellä valot 😁

Vierailija
2/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on meilläkin kun tee-se-itse-tumpelomies saa älynväläyksiään. Tahtoo rakentaa ja korjata ja kokeilla itse. Voin kertoo 17 vuoden kokemuksella että tulee ihan h...v..tin kalliiksi sen sählääminen joka poikkeuksetta päättyy siihen, että joudutaan joka kerta kutsumaan oikea ammattimies korjaamaan jäljet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
4/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinulla on sentään nyt syy valittaa miehestäsi, sehän on kuitenkin suomalaisnaiselle tärkeintä!

Vierailija
5/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että ei meidän naisten kannata tuollaisia asioita miettiä. Niin meillä isäntäkin sanoo!

Vierailija
6/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makkarin valokatkaisijasta kahvinkeitin?

Vierailija
7/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan päästä mihinkään talon tekniseen tilaan, sähkö tai lämmitysjärjestelmään, kohta teillä ei tuu aamulla lämmintä vettä suihkusta, pesukonetta saa käyttää vaan kun aurinkopaneelit tuottaa sähköä ja talvella joka ikinen huone on kylmä.