Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään käydään seksibileissä, vaihdetaan paria, ollaan polyamorisia ja se kerrotaan kaikille?

Vierailija
06.01.2023 |

En minäkään panopuuhistani hiisku kellekään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Katsos, kun maailma on niin suuri, etteivät kaikki ole niin kuin sinä. Eikös olekin jännää?

Vierailija
2/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska näitä ihmisiä pelottaa, että jos kaikki eivät saa tietää heidän hurrrjan villeistä ja erilaisista ja rohkeista ja kinkyistä seikkailuista (lue: paneskelua ympäriinsä, milloin kenenkin kanssa), niin he ikään kuin lakkaavat olemasta :(  Ja, mikä vielä kauheampaa, joku saattaa luulla, että he ovat ihan tavallisia (iiik!) ihmisiä, eikä yhtään erikoisia.

Vierailija
4/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain osa. Kaikki ei tee niin. Jostain syystä osa ihmisistä kokee tarvetta saada enemmän huomiota kuin toiset.

Vierailija
5/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisillä on huono omatunto asiasta ja hakevat validointia asioiden jakamisella. Sexpolla ja muilla seksuaalisuuteen kierosti ja ymmärtämättömästi suhtautuvilla järjestöillä on osansa asiaan myös. Samaten kaikilla polyillä ja muilla on tarve saada muita ajattelemaan ja toimimaan samalla tavalla kuin itse toimivat. Viihtymiskulttuurilla, pinnallisella hedonismilla ja itsekkyyden lisääntymisellä on osansa asiaan myös.

Vierailija
6/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Katsos, kun maailma on niin suuri, etteivät kaikki ole niin kuin sinä. Eikös olekin jännää?

Sitten minulla on jännä oikeus halveksia noita pervertikkoja. Ap

Vierailija
7/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska pervoilu on kivaa ja se on hyvä homma että voi toteuttaa kaikenlaisia juttuja nykyään helpommin. Kyllä mekin kaikenlaista harrastellaan muiden ihmisten kanssa mutta ei niistä pidetä niin mekkalaa.

Mun mielestä hyvin erikoista että osa ihmisistä pitää jonkun toisen seksuaalista suuntautumista tai jotain seksiharrastuksia uhkana itselleen. Voi olla ihan noteeraamatta koko juttua ja elää omaa elämäänsä kuten haluaa.

Vierailija
8/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kummallista että 95% sitä tekee ja 100% sitä haluaisi tehdä, mutta kuitenkaan 99% ei siitä puhu. Ihan hyvä että yhtä yleisestä asiasta kuin syöminenkin aletaan pikkuhiljaa puhua.

Vierailija
9/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niissä vain katsella? Ei tee mieli vieraiden ihmisten kanssa intiimämpään. Olen bakteerikammoinen.

Vierailija
10/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ulkonevat häpyhuulesi ovat, ap?

Vierailija
11/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt trendi. Muutama vuosi sitten oli SM muotia, sitten anaali.

Vierailija
12/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on happamat trollit taas liikkeellä. Ihan pakko tulla tänne?!

Vierailija
13/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kerrotaan, että muut tietäisivät. Sama kuin se että mistä tietää jonkun olevan vegaani. Se kertoo sen

Vierailija
14/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö hoidat panopuuhat "luottamuksella" ?

Vierailija
15/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Niin vaikea tietää vaan, oisko kyseessä jotain Hekumallista? Ikään kuin, kypsää kauraa poimittavaksi, nämä itseriittoiset ihmisenraukat? Tai jos ymmärrät samoin, saman tarkoituksen? Sama on myös näiden nykypillujenkera. Jos, tai kun sellaisesta joku ihmisenraukat vaan, edes tykkää? En tiedä itse vaan hetero seksi ihminen vaan, onhan noita varmaan jokunen noissa nykypilluissatahi, ihmisraukoissa. Kait..

Vierailija
16/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

one girl is enuff kirjoitti:

Niin. Niin vaikea tietää vaan, oisko kyseessä jotain Hekumallista? Ikään kuin, kypsää kauraa poimittavaksi, nämä itseriittoiset ihmisenraukat? Tai jos ymmärrät samoin, saman tarkoituksen? Sama on myös näiden nykypillujenkera. Jos, tai kun sellaisesta joku ihmisenraukat vaan, edes tykkää? En tiedä itse vaan hetero seksi ihminen vaan, onhan noita varmaan jokunen noissa nykypilluissatahi, ihmisraukoissa. Kait..

Yritätkö olla jokin Paavo Haavikko vai etkö oikeasti osaa ilmaista itseäsi ymmärrettävästi?

Vierailija
17/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minulla on jännä oikeus halveksia noita pervertikkoja. Ap

Toki.

Mutta miksi näet vaivaa tällaisesta? Ja mitä se vaikuttaa?

Kun tämähän ei vaikuta muihin, se että joku orgioihin osallistuu. Ei aiheuta lieveilmiöitä kuten huumeiden viihdekäyttö.

Joten miksi muiden seksimieltymykset sua häiritsee?

Vierailija
18/18 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

one girl is enuff kirjoitti:

Yritätkö olla jokin Paavo Haavikko vai etkö oikeasti osaa ilmaista itseäsi ymmärrettävästi?

Lämpimästi kiitoksia, huomioistanne.

Todellakin. Arvostan kovasti. Minulta on kateissa runo, jonka muistelisin olevan Paavo Haavikon tuotantoa. Runossa on pari kolme säettä, joista viimeinen päättyy jotenkin näin: "ja itse pitää tietää kaikki".

Runo käsittelee jollakin tavalla mediakritiikkiä ja ihmisten suhtautumista tietoon ja tietämiseen.

Kiitos jo etukäteen.