Miesystävä ei laita viestiä
Ollaan joo luonteeltamme erilaisia, mutta kuinka vaikeaa voi olla laittaa yks viesti "Mites sun päivä on menny?"
Ylivoimasta näköjään. No, odotan. Ehkä hän jossain kohtaa havahtuu, että musta ei ole kuulunu.
Kommentit (16)
No ilmeisesti en ole tärkeä. Mitäpä tässä nyt sitten. Tyydynkö tähän vai lopetanko koko jutun? Mä kyllä satun tykkäämään hänestä. Ja hänkin väittää tykkäävänsä. Mutta toiminta puhuu muuta.
Kurjaa tämmönen.
Ap
Miksi et itse soita tai laita viestiä? Miksi pitää taas ylianalysoida täällä tuntemattomien kanssa? Miksi naiset tekevät omasta elämästään noin vaikeaa?
No miten vastaisit siihen kysymykseen, jos se viesti tulisi? Lyhyesti: Ihan jees.
Vai pitkä novelli, alken kun heräsit, pesit hampaat, söit aamupalan jne....
Vierailija kirjoitti:
Miksi roikut miehessä joka ei susta välitä??
Viestien määrälläkö se mitataan?
Mies varmaan ajattelee että onpa ihana rauha kun takertujasta ei hetkeen kuulu.
Muuten, miten te vastaatte kun mies/nainen laittaa viestiä " mites on päiväs mennyt" tai "mitä kuuluu"?
Minulla on ongelmana etten meinaa keksiä mitään järkevää kun ei yleensä tapahdu mitään erikoista, muuta kuin tavalliset rutiinit.
Tosiaan tuntuu liian puisevalta laittaa " ihan jees" ja sehän ei kai ole tarkoitis, että alkaa selostaa mitä on tehnyt päivän aikana. Jos siis ne tekemiset ovat ihan tavallisia. Yleensä ei ole mitään ihme kohokohtia tai hassunhauskoja sattumuksia mistä kertoa.
Ehkä tuo aloittajan mieskin miettii, että on hankalaa vastata jos vain kysyy päivän kulumisesta.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti en ole tärkeä. Mitäpä tässä nyt sitten. Tyydynkö tähän vai lopetanko koko jutun? Mä kyllä satun tykkäämään hänestä. Ja hänkin väittää tykkäävänsä. Mutta toiminta puhuu muuta.
Kurjaa tämmönen.
Ap
Huomaatko ap, se alkurakkaus alkaa väljehtymään. On sen tyyppinen ihminen ,ettei paljon välitä, miltä toisista tuntuu, puhumattakaan ,kun arjen haasteet tulevat eteen. Älä vaan paukaha raskaaksi., sitten on kaveri-illat tärkeitä, samoin muut harrastukset. Sinä ja lapsi olette viidennellä sijalla.
Valvot vauvan kanssa, teet ruuat, peset pyykit, siivoat, käyt kaupassa.
Aha, oletko jo valmistunut,. Missä välissä opiskelet?
Ei ole rahaa matkoihin, jne . Näin käy usein.
Eikä se tyyppi kysy , miten päivä meni, tai mitä sinulle kuuluu. Kaiken joudut kerjäämään.
Ja sillin maistuu poitsulle jo vieras,,,,,joka vaan antaa, eikä valita pikapanon aikana, päinvastoin.
Tuon käytöksen perusteella sanoisin, että mies ei ole kovinkaan kiinnostunut. Jos häntä oikeasti kiinnostaisi, niin hän kyllä ehtii jopa kiireisenkin päivän keskellä laittaa edes lyhyen viestin. Sanoa voi mitä vaan, mutta teot lopulta ratkaisee. Itse en jaksaisi katsoa tuollaista käytöstä.
Heh. Et taida olla kovinkaan tärkeä miehelle.