Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minusta tuntuu näin paskalta nyt tämäkin..

Vierailija
03.01.2023 |

Ihan säännöllisesti tulee sellainen olo, kannustettu tms, milloin mistäkin. Varmasti vain kuvittelen tässä surkeassa ja väsyneessä mielessäni, mutta silti.
On sitten kyse jostain kodin laittamiseen liittyvästä kuten kuluneen seinäpinnan maalaamisesta ( mies tuumaa; minä en siihen sitten osallistu, mitähän sekin sitten vaatii yms) tai pienemmästä tai nyt kun mietin, että tuliskohan tuota käytettyä ja näytin miehelle pätkää kuntopyörästä niin miehen kommentit oli, että "ihan ensin pitäisi miettiä miten se eroaisi entisestä" (meillä oli miehen peruja kuntopyörä joskus 20+v sitten enkä sitä käyttänyt) ja "mihin se mahtuisi" (on tuossa yksi pieni mh ns vapaana)
En tiedä, en minä kodin ulkopuolellekaan mitään lähde tekemään, työpäivien jälkeen niin katkipoikki etten mihinkään kuntosalille, jumppaan tms itseäni kyllä saa kammettua ja kulkeminenkin olisi haastavaa ilman ajokorttia.
Tuli vain niin lyöty olo, mutta tyhjästä varmasti.
Olkoon sitten, mitäpä sitä moista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Tuollaisesta asenteesta tulee lyöty olo. Taidat olla liian väsynyt?

Mulle tulee lannistunit olo tuon tyylisistä mitätöivistä lauseista jos oon liian väsynyt. Koita hiukan levätä. Ja sit ajatella että se nyt oli vaan yhden ihmisen mielipide. Ei koko totuus.

Vierailija
2/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo kannustettu tuohon tuli, piti olla lannistettu.

Mitä tässä mitään yrittämään, pienintäkään muutosta. Jatkettava vain samaa arkista aherrusta niin töissä kuin kotona ilman mitään yritystäkään mihinkään liikunnalliseen, koska ei minulla todellakaan voimavarat eikä kiinnostus anna myöten lähteä mihinkään salille tmv.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt miehen mielipidettä, mutta samalla myös lupaa. Kyllä minä ainakin ostan ja teen asioita enkä tarvi toisen hyväksyntää. Opettele tekeen itse päätökset. Miksi miehen kuntopyörä ei kelpaa? Jos et ole sitä käyttänyt niin miten uutta?

Vierailija
4/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miehen mielipidettä, mutta samalla myös lupaa. Kyllä minä ainakin ostan ja teen asioita enkä tarvi toisen hyväksyntää. Opettele tekeen itse päätökset. Miksi miehen kuntopyörä ei kelpaa? Jos et ole sitä käyttänyt niin miten uutta?

Ymmärsit väärin, se antiikin aikainen tonnin painava rohjake oli kuvioissa joskus 20+v sitten, sitä ei käyttänyt kukaan.

Ap

Vierailija
5/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset valitsee huonoja miehiä jotka ei välitä.

Vierailija
6/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurpalla kurpan aivot

Vierailija
7/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten sinä tekisit sen seinän maalaamisen?

Mies taitaa tuntea sinut ja tietää, että pyörä jäisi käyttämättä?

Vierailija
8/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo kannustettu tuohon tuli, piti olla lannistettu.

Mitä tässä mitään yrittämään, pienintäkään muutosta. Jatkettava vain samaa arkista aherrusta niin töissä kuin kotona ilman mitään yritystäkään mihinkään liikunnalliseen, koska ei minulla todellakaan voimavarat eikä kiinnostus anna myöten lähteä mihinkään salille tmv.

Ap

No, yritäpä pientä muutosta. Ala kävelemään kotikatua edes takaisin vaikka ensin kerran, sitten kaksi, sitten ehkä naapurikatua. Ei se kuntopyörä sinua liikkelle saa, ellet kykene edes pukemaan ja menemään vaikka kävelylle. Veikkaan, että jaksamista alkaa löytymään, kun alat tekemään, etkä lösötä vaan sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi