Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58524)
Tamara
Tamara Goes Striptease on mun sarja mihin ei tule ketään Eva Tammisen kaltaista lunttua!
Vierailija wrote:
Lesbot voi harrastaa miten tahansa seksiä. Hieromalla, sormittamalla, suuseksillä, dildoilla jne. Jokaisella on omat juttunsa mistä tykkää. Ei ole mitään tiettyä kaavaa. Kuten homotkaan eivät aina pane takalistoon joka kerta :D
Miksi lebso haluaa tunkea lettuunsa dildoja? Eikö terve, aito kikkeli aja saman asian,?
Saga Korkiakoski
Minulle tulee uusi sarja Korkiakosken korkomarkkinat!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lesbot voi harrastaa miten tahansa seksiä. Hieromalla, sormittamalla, suuseksillä, dildoilla jne. Jokaisella on omat juttunsa mistä tykkää. Ei ole mitään tiettyä kaavaa. Kuten homotkaan eivät aina pane takalistoon joka kerta :D
Miksi lebso haluaa tunkea lettuunsa dildoja? Eikö terve, aito kikkeli aja saman asian,?
Jos kikkelit ei kiinnosta? Luonnollisinta on siinä tapauksessa hieroa pilluansa toista pillua vasten.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Minulle tulee uusi sarja Korkiakosken korkomarkkinat!
Maarit Salin
Minulle tulee sarja nimeltään Kaatokännit Koskenkorvalla, hahahhaa! 😳🤭🤣
Noel Axelsson
Mun sarjani on Hehehe, toimistopanoja! 😜
Vierailija wrote:
Tamara
Tamara Goes Striptease on mun sarja mihin ei tule ketään Eva Tammisen kaltaista lunttua!
Eva Tamminen
Mullepas tulee oma sarja nimeltään Seinäpanoja ja kuumia miehiä!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos kikkelit ei kiinnosta? Luonnollisinta on siinä tapauksessa hieroa pilluansa toista pillua vasten.
Kyllähän noita sekoboltseja kikkeli kiinnostaa, kun strap-oneja käyttävät.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Talousennusteet sanovat että se tulee olemaan täysi floppi! Sen sijaan Mustavaaroilla menee oikein mukavasti!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllähän noita sekoboltseja kikkeli kiinnostaa, kun strap-oneja käyttävät.
Aidot lesbot sakseilevat, eikä tarvitse mitään jäljitelmiäkään makuuhuoneeseensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Talousennusteet sanovat että se tulee olemaan täysi floppi! Sen sijaan Mustavaaroilla menee oikein mukavasti!!
Tamara
Siinäs kuulit, lunttu!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Tamara
Siinäs kuulit, lunttu!
Camilla Mustavaara
Jos te nyt aiotte tappaa toisenne, niin tehkää se tuolla pihalla!!
Esteri Elsten
Minun sarjani nimi on Kaasu pohjaan rattopoika!
Miks tää uus pimu on puettu kireisiin housuhin ja tiukkaan paitaan? Nuoriso ei pukeudu noin. Halutaanko tuoda esille rinnat ja kamelinvarvas?
Vierailija wrote:
Miks tää uus pimu on puettu kireisiin housuhin ja tiukkaan paitaan? Nuoriso ei pukeudu noin. Halutaanko tuoda esille rinnat ja kamelinvarvas?
Cindyllä oli camel toe vuonna 2010.
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan viimeinen jakso on kuvattu! Nyt voitte tyhjentää koko studion tästä jätteestä roska-auton perään!!
Irma Halonen
Vielä tulee dokumentti Vanerisia aikoja, roskasarja. Sitten minäkin pääsen parrasvaloihin sen jälkeen!
Loppu on lähellä surkean sarjan!
Seilis
Voitte purkaa studion, niin saadaan tähän sitä kauppakeskusta pystyyn.
Lari Väänänen
Mulle tulee uus spin-off, jonka nimi on Seksikkäitä boksereita ja bottomeja! 😉