Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Musta 5 mainosta katsomossa pitäisi olla maximi. Pahimmillaan niitä voi tulla 10. Joku raja sentään.
Katsojaluvut nousevat varmasti jos meidän mahtavien Mustavaarojen suuri bisnessarja alkaa! Mitään Rantaabaarejakaan ei sitten enää kaivata.
Käyn varmaan kohta läpi vanhoja iltapäivälehtiä sarjan alkuajoilta. Ajattelin kysyä tuleeko kenelläkään mieleen mitään kysymystä niistä ajoista, jos sattuisi löytymään lähes 25 vuotta vanhoista vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas nimenomaan helposti jää jaksoista jälkeen jos ei katso kaikkea.
En koe jääneeni mistään paitsi jos en katso Sievisten kohtauksia tai Miran äidin etsintää. Tiettyjen hahmojen kohtauksia katsoo enemmän.
Osa 1: Gunnar saa käyrän nousuun.
Osa 2: Kilpailijat kumoon.
Osa 3: Muistoja Linnan juhlista.
Eva Tamminen kirjoitti:
Haluaisit varmaan olla
Kärpänen katossa
Ovela ja katala
Kärpänen katossa
Kaikki salaisuuteni
Jee ne tietäisit
Haluaisit varmaan olla
Kärpänen katossa
Eva, sun kannattais lopettaa toi laulaminen ja keskittyä vaan siihen moppaamiseen!!
Vierailija kirjoitti:
Käyn varmaan kohta läpi vanhoja iltapäivälehtiä sarjan alkuajoilta. Ajattelin kysyä tuleeko kenelläkään mieleen mitään kysymystä niistä ajoista, jos sattuisi löytymään lähes 25 vuotta vanhoista vastauksia.
Joka tapauksessa ajattelin tehdä jonkin koonnin. Varmasti niissä sarjan alkuaikojen uutisoinneissa ja haastatteluissa on paljon enemmän sellaista, jota ei enää ole tarjolla. Harva myöskään muista niitä asioita.
Mitä ensiviikolla, juonareita?
Missä minun palvelijat ja kyökkipiiat ovat? 😡
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jäi tulliin!
Lasse Sievinen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jäi tulliin!
Lasse!
Tamara kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Haluaisit varmaan olla
Kärpänen katossa
Ovela ja katala
Kärpänen katossa
Kaikki salaisuuteni
Jee ne tietäisit
Haluaisit varmaan olla
Kärpänen katossaEva, sun kannattais lopettaa toi laulaminen ja keskittyä vaan siihen moppaamiseen!!
Kyllä sä vielä älähdät kun mun esikoisalbumi myy platinaa.
Tuuresta ja Lenitasta.
https://www.seiska.fi/kotimaa/salkkarit-tahti-lenita-susi-avautuu-koeku…
Yks on koko päivän kytännyt että saa laittaa alapeukkua. 🤣
Sääliks käy! Dahlia on pää punaisena odottanut kartanon remontin valmistumista ja palvelijoitansa.
Sääliks käy tätä alapeukuttajaa, ei muuta elämää oo!
Melkonen sekopää se alapeukuttaja. No antaa sen reppanan alapeukuttaa kun ei muuta osaa xD.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Sääliks käy! Dahlia on pää punaisena odottanut kartanon remontin valmistumista ja palvelijoitansa.
Ne mokomat vetelehtijät saavat vielä maksaa tästä! Minä annan niille kaikille potkut ja hankin tilalle uudet 😡
Sarja on niin paska muutenkin että eiköhän ne katsojaluvut putoa muutenkin.