miehet loukkaantuu, kun en ilmaise seksillä rakkautta
vaan se on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä. En oikein ymmärrä, miksi minun tulisi muuttaa omaa seksuaalisuuttani itselleni vieraaksi.
Kommentit (18)
Ei miesten tarvitse "rakastaa" seksiä harrastaessan, mitä kaksinaismoraalia jälleen.
En yhtään ihmettele, että loukkaantuu. En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa, joka ei olisi ilmaissut seksillä rakkauttaan. En ole, enkä olisi edes koskaan seurustellut sellaisen naisen kanssa. MInun egoni ja miehisyyteni on aina vaatinut, että minua rakastetaan ja halutaan. Muussa tapauksessa olisin väärän naisen kanssa tai epäonnistunut naisen tunteiden herättämisessä. Kylmät itekkäät naiset eivät ole minua varten.
Olen kanssa huomannut että miehet ei oikein osaa suhtautua seksiin seksinä. Ikäänkuin seksi olisi lupaus jostain enemmästä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että loukkaantuu. En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa, joka ei olisi ilmaissut seksillä rakkauttaan. En ole, enkä olisi edes koskaan seurustellut sellaisen naisen kanssa. MInun egoni ja miehisyyteni on aina vaatinut, että minua rakastetaan ja halutaan. Muussa tapauksessa olisin väärän naisen kanssa tai epäonnistunut naisen tunteiden herättämisessä. Kylmät itekkäät naiset eivät ole minua varten.
Itse harrastan seksiä vain miesten kanssa, joita haluan seksuaalisesti. Mutta rakkauteen se ei liity. ap
hassujuttu kun itselläni onvähän sama tunne, tai kun vain olen kokenut sen niin, lähes samoin ku, ap täällä: aina naiset loukkaantuu, kun en ilmaise rakkaudella ikinä seksuaalista tyydytystä ja seksiä vaan se on aina minulle rakastetuksi kokemisen tunnetta ennemmin. Oikein kun asiaa itse ajattelen niin vaikeaa ymmärtää että, miksi minun (muka?) vielä tulisi jopa muuttaa tätä minun omaa rakkauskäsitystäni ja minulle, normaalia seksiä, tai seksuaalisuuttani, aivan itselleni vieraaksi. niin hassuu, hassujuttu kun ajattelen vaan.
Ajatteleppa sitä aikaa jolloin mitään ehkisy-
välineitä ei ollut. Aina oli mahdollista tulla
raskaaksi ja saada jäjkikasvua . Ei siitä niin
kauaa aikaa ole. Silloin ymmärrät kuinka
luonnollista se oikeastaan on, että seksiin liittyy ihan luonnostaan kaipuu läheisestä
yhteisestä elämästä. Tämä nykyinen vallalle
päässyt asennoituminen, että seksi ois joku
täysin irrallinen harrastus milloin mitenkin
huvittaa on siis täysin epäterve ja luonnoton
ilmiö. Ja vaikka meillä on saatavana näitä
ehkäisyvälineitä, niin sittenkin abortteja
tehdään ja sikijöitä tuhotaan . Olen ehdotto-
masto parisuhteen kannalla, jossa on rakkautta,
jos seksiin ryhdytään
Vierailija kirjoitti:
luonnollista se oikeastaan on, että seksiin liittyy ihan luonnostaan kaipuu läheisestä
jos seksiin ryhdytään
Ymmärrän hyvin, siltikin, esim parisuhteen kontekstissa, miksi pitäisi rakkautta osoittaa seksillä? osoitan rakkautta muulla tavalla ja seksillä tyydytän fyysiset tarpeet. ap
Suomen kieli ei sisällä sellaista rakkauden
ilmaisua, joka tuossa tarvittais. Kreikan kielessä
on sana eros ,jota käytetään juuri miehen ja
naisen seksuaalisävytteisestä rakkaudesta. Näin olen kuullut ja jos olen oikein ymmärtänyt,
niin juuri sellainen rakkauden muoto ilmentyy
seksissä miehen ja naisen välillä. siitä tulee
sivistyssana erotiikka. Ehkä sinä vaan et sitä
niin voimakkaasti tunne
Pelkkä fyysinen seksi ilman henkisyyttä on yhtä tyhjän kanssa tai ainakin valovuosien päässä rakastelusta, jossa aivot, ei tunteet on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä fyysinen seksi ilman henkisyyttä on yhtä tyhjän kanssa tai ainakin valovuosien päässä rakastelusta, jossa aivot, ei tunteet on mukana.
Mitä on fyysinen seksi ilman tunteita? Eihän sellaista ole. Kukaan ei taatusti harrasta seksiä ilman tunteita. Ihan sama olisi väittää, että pystyisi muka puhumaan ilman tunteita. Ei tunteita vaan voi erottaa pois mistään ihmisen tekemisestä. Toinen asia on sitten se kuinka paljon on tunteita mukana. Jotkut kaipaa hormonivyörytyksiä, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten tarvitse "rakastaa" seksiä harrastaessan, mitä kaksinaismoraalia jälleen.[/
Kyllähän mies voi paaduttaa tunteensa siinä
kuin nainenkin ja vaikka raiskata naisen jos
niin tahtoo ihan vaan seksiviettinsä tyydyttä-
miseksi. Se ei ole ainakaan minuun juttu
kuitenkaan. Kantaisin siitä huonoa omaatuntoa
lopun elämääni
Vai ei mies voi harrastaa seksiä ilman rakkautta tai tunteita? No maksullisissa käyvät miehet varmaan rakastavat sitten sen puoltuntia tai tunnin, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos seksiin ryhdytäänYmmärrän hyvin, siltikin, esim parisuhteen kontekstissa, miksi pitäisi rakkautta osoittaa seksillä? osoitan rakkautta muulla tavalla ja seksillä tyydytän fyysiset tarpeet. ap
Millä tavalla osoitat sitä rakkautta ja miksi asia on sulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
hassujuttu kun itselläni onvähän sama tunne, tai kun vain olen kokenut sen niin, lähes samoin ku, ap täällä: aina naiset loukkaantuu, kun en ilmaise rakkaudella ikinä seksuaalista tyydytystä ja seksiä vaan se on aina minulle rakastetuksi kokemisen tunnetta ennemmin. Oikein kun asiaa itse ajattelen niin vaikeaa ymmärtää että, miksi minun (muka?) vielä tulisi jopa muuttaa tätä minun omaa rakkauskäsitystäni ja minulle, normaalia seksiä, tai seksuaalisuuttani, aivan itselleni vieraaksi. niin hassuu, hassujuttu kun ajattelen vaan.
Sinulle rakastetuksi kokemisen tunne... entä kumppanille?
Ihmiset ovat erilaisia.
Minulle yhtään syvemmällä tasolla tyydyttävä seksi vaatii läheisyyttä. Läheisyys vaatii jos nyt ei aivan rakkautta niin ainakin luottamista ja hyväntahtoisuutta.
Toisille seksi on enemmän intohimoa ja kiimaa itse seksiä kohtaan.
Irtosuhteissa ei oikein voi olettaa saavansa rakkautta ja läheisyyttä, mikä on allekirjoittaneelle ongelma, mutta seurustelukumppani kannattaa valita niin että seksuaalisuuden tyyppi - kannattaa muuten googlata "sexuality types", mätsää.
AP sanoi että "miehiltä" monikossa, joten jos kyse on irtosuhteista/kaveripohjalta niin sitten voikin ihmetellä, miksi kumppanit haluavat rakkaudenosoituksia.
Mieheltä vaaditaan samaan aikaan halua omistaa nainen, mutta samaan aikaan ei saa kuitenkaan haluta naista. Omistamisen halu tulkitaan jopa epävarmuudeksi ja se taas jos ei halua omistaa välinpitämättömyydeksi. Ota sitten tästä selvää.
Itse voisin harrastaa seksiä ihan vain fyysisten tarpeiden vuoksi ja minulle on ok jos nainenkin tekee niin. Asia tulisi molemmin puolin keskustella läpi.
Onhan se kyllä niinkin,että jos vaikka nainen on
kaunaatunut miehen kanssa ja kantaa kaunaa
kaikkia miehiä kohtaa, niin eipä siinä sitten
muuta voi kuin sekstata vain kui olosuhteen
pakosta kun paineita siihen syntyy. Jos kaunasta ei eroon pääse, niin ei siinä rakkautta
ole
Onhan se ihan normi miehelle luonnollista,että
olettaa naisen olevan itsestään muutenkin
kiinnostunut, jos seksiin suostuu. Varmaan se
sitten monelle miehelle on karvas pettymys,jos
niin ei käynytkään. Se voi olla monelle naiselle
tuhoisaa leikkiä sitten. Monet prostituoidut
ova menettäneet henkensä