Ohhoh, nyt se tuli, nimittäin hyvä bisnesidea, jota on lähes 20 vuotta yrittänyt keksiä
Mutta nyt se sitten lopulta tuli. Enkä tietenkään paljasta, ettei kukaan lähde kopioimaan, mutta onpa hyvä fiilis.
Kommentit (4)
Mullakin on loistava bisnesidea. Kaikki vaan antaa mulle rahaa ja saavat siitä hyvän mielen.
Hienoa! Hyvä bisnesidea on jo 0,01% tavoitteesta kohti menestyvää yritystä.
Minäkin sain viime kesänä ihan loistavan idean. Sitten kun vähän googlettelin, niin selvisi, että sitä on tehty jo vuosia. En ole itse yrittäjätyyppiä, mutta tuli silti tosi hyvä fiilis jo siitä kun sain niin hyvän idean. Ja mikä parempaa, se vielä vahvistettiin hyväksi ideaksi, koska joku muu teki sitä jo täyttä häkää <3
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Hyvä bisnesidea on jo 0,01% tavoitteesta kohti menestyvää yritystä.
Minäkin sain viime kesänä ihan loistavan idean. Sitten kun vähän googlettelin, niin selvisi, että sitä on tehty jo vuosia. En ole itse yrittäjätyyppiä, mutta tuli silti tosi hyvä fiilis jo siitä kun sain niin hyvän idean. Ja mikä parempaa, se vielä vahvistettiin hyväksi ideaksi, koska joku muu teki sitä jo täyttä häkää <3
Minun bisnesideaa tehdään kyllä nytkin, mutta todella minimaalisesti ja olen itse ollut turhautunut, kun kyseistä ei ole laajemmin, jotta voisi hyödyntää paremmin.
Ap
ohramaito?