Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa leukalinjan läskiin?

Vierailija
30.12.2022 |

Minulla on siis rakenteellisesti tullut rasvaa leukalinjaan siten, että leukalinja on ollut "pullottava" jo noin 25-vuotiaasta.
En siis tarkoita suoraan leuan alla olevasta rasvasta, vaan siis kun katson itseäni peilistä, niin leuan kärjestä korvaan menevä linja kasvojen ja kaulan välissä eli tämä leukalinja ei ole "suora", vaan se plumpsahtaa alaspäin ja siinä on siis ihan käsin tunnusteltavaa paksua rasvaa. Iho ei roiku siinä niinkuin löysänä, vaan siksi, että se naaman rasva on niinkuin puoliksi naamassa, leukalinjassa ja jatkuu leukalinjan alle.
Siis niinkun hamsteripussit.
Nyt olen 45+ ikäinen ja pahenee vain. Tää vanhentaa ihan älyttömästi naamaa.
Paino on pyörinyt koko tämän aikuisiän noin bmi 21-24 välissä eli ei oo pahasti ylipainoa.
Nyt en enää kestä näitä hamsteripusseja ja läskiä leukalinjan molemmin puolin, koska se tuo ikää niin paljon enemmän..
Mikä tähän auttaa, kun tää on tosiaan ollu jo 25-vuotiaasta (näkyy valokuvissa hyvin).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gua sha

Vierailija
2/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat.

Mulla on, maksoi alle tonnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma ja mesolankoja olen harkinnut. Kyseessä ei liene mikään läski, geenit vaan on valitettavasti laittaneet siihen kohtaan kudosta sillä tavalla. Mulla ainakin on ongelma myös alipainoisena. Ja nuorena.

Vierailija
4/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta.

Vierailija
5/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata parta.

Ei kasva, koska olen nainen.

Vierailija
6/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tarpeeksi usein suihin niin heltta häviää.

Vierailija
7/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joku taitava plastiikkakirurgi, joka osaa hoitaa ylimääräisen pois ja ylimääräisen nahan. Mutta voiko se palata takaisin leukaan. Osalla taas voi olla paino syynä, mutta kaikilla ei, jos on geneettinen tms. Mesolangat kuulostavat jotenkin väärältä ihmisen ihon alle kudoksia painamaan, hiertämään tai kiristämään. 

Vierailija
8/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan