3 viikon Tinder-kokemus ollut pettymys
Olen 50v eronnut nainen. Melkein kaikki tykkäykseni johtaa mätsiin. Viestittely lähtee käyntiin aina miltei heti. Juttua riittää, huumori kukkii, mutta.. Miehiltä ei löydy aikaa edes vartin kahvitreffeille. On lapsiviikkoa, sukulaisia kylässä, lähtö etelään/Lappiin jonnekin, yks on kipee, toinen vetkuttelee muuten vaan. Kun ei treffejä ala kuulua, mätsään seuraavan ja alan viestitellä. Olen heivannut huonompia pois, mutta mulla on nyt 5 potentiaalista, mutta ei vieläkään sovittuna yhtäkään tapaamista. Mikä idea roikkua deittipalstalla, mutta ei aikaa edes ekoille treffeille. Miten he kuvittelis sitten löytyvän aikaa seurustelulle??
Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Kommentit (2)
Vaihtoehto 1) Varattuja miehiä, jotka testaa viehätysvoimaansa/ etsii fwb/ kertaoanoa
Vaihtoehto 2) Olet vilttiketjussa, etsivät megabeibiä, sellainen voi olla mätsättynä, mutta pitävät muita naisia, mm sinua varalla, jos tämän 1.megabeibin tai 2.megabeibin kanssa ei onnistu.
Neuvoni sinulle on: toimi samoin, kuin nämä miehet. 1)Tykkää kaikista/Mätsää kaikki, ihan kaikki 2) Sitten vasta alat tutustumaan 3) Sohvi treffit melko pian, jos ei treffit onnistu, niin älä jää miettimään seuraava