Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavan sairauden turva -vakuutukset kokemuksia?

Vierailija
29.12.2022 |

Esim. IF vakuutusyhtiössä Vakavan sairauden turva -vakuutus. Diagnoosin jälkeen kertakorvaus esim. syöpä pahanlaatuinen kasvain, ms-tauti, sydäri jne.
Vuosimaksu 250,88 € ja kertakorvaus 30.000 eur.

Onko näissä jotain ehtoja joita ei mainita, eli käytännössä saat taistella että saat korvauksen jos oikeasti tulee syöpä ym? Kuulostaa epämääräiseltä. Toki esim. 90 pvn karenssi vakuutuksen otosta kasvaimen löytämiseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo. Ei ole onneksi vielä tarvinnut testata käytännön toimimista. Itselläni korvaussumma on 40 000 euroa, vuosimaksua en muista kun on muutkin vakuutukset tuolla ja maksan 12 erässä kaikesta. Otin kun lähipiirissä oli syöpätapauksia ja tajusin että jos itse sen tai jonkin muun saan ja joudun olemaan kauan pois töistä, putoan taloudellisesti korkealta. Kun minua on vain yksi ja huollettaviakin on.

Vakuutus se on siinä missä muutkin vakuutukset. Mielenrauhasta siinä maksaa. En usko että noin pienten korvausten kanssa on mitään ongelmia.

Vierailija
2/2 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli Ifiltä vakavan sairauden turva otettu noin 3v. sitten ja tänä vuonna todettiin ms-tauti ja sain noin kuukauden jälkeen diagnoosin saamisesta 33 301€ tilille. Kaikenlaisia liitteitä piti laittaa (virallisia kuulemma olivat kun otti kuvakaappauksia puhelimella omakannasta :D ) ja kesti aina tosi kauan että vastasivat tms. mutta lopulta rahat tuli. Vuosimaksu mulla on ollut tuossa 89€. Nyt kun yhden sain niin irtisanoin vakuutuksen ja toivon ettei enää toista tuolta listalta tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi