Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yltäkylläisyydessä eläminen ahdistaa

Vierailija
28.12.2022 |

Minulla on asiat todella hyvin. On ihana perhe ja suku, ihana koti, ihanat harrastukset, ihana työ. Olen pitkällä lomalla, sain aivan mahtavia joululahjoja joista on nyt aikaa nauttia. Töistä sain lomille lähtiessä mukavat bonukset ja kaupan päälle palkankorotuksen, vaikka entinenkin palkka riitti elämiseen.

Äsken kävin ostamassa harrastustarvikkeita lomareissua varten ja sorruin ostamaan kaikkea muutakin, koska oli todella hyviä alennuksia. Ennen lomareissua olen menossa luksuskauneushoitoon josta olen jo kauan haaveillut ja vihdoin raaskin varata sen.

Ja nyt ahdistaa. Minulla on aivan liikaa kaikkea ihanaa elämässä ja asiat poikkeuksellisen hyvin. Millä ihmeellä tätä oloa saa helpotettua? Pitäisikö viedä vaikka itselle tarpeettomia tavaroita Kontin kierrätykseen? Lahjoittaa joku pieni summa hyväntekeväisyyteen? Apua?!

Olen ihan tavallinen duunari ja vastoinkäymisiä on riittänyt, joten osaan arvostaa tätä kaikkea nykyisin. Mutta en ole tottunut tällaiseen että elämä on pelkkää ihanuutta ja luksusta aamusta iltaan!! Pelottaa, että kohta rysähtää ja kunnolla :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään vaikka siitä, että anna minulle kaikki rahasi. Kyllä se elämä sitten alkaa vastustaa.

Vierailija
2/3 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kierrättää liiat. Ja ei ota liikaa. Yksinkertaistaa siten että voi hyvin. Ei tarvitse silti elää kuin luostarin kammiossa. Onnistut ihan hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään vaikka siitä, että anna minulle kaikki rahasi. Kyllä se elämä sitten alkaa vastustaa.

Kyllä se tili siitä tyhjenee kun maksan sen kauneushoitoni..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi